Kriwin Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Halo! Faddern har en Chevy Van 83mod. Og det det siste giret på den funker ikke! Er det noen som vet om noen som kan fikse Girkasse billig? Eller Noen som vet om en som funker billig? Hadde vært veldig fint! Takker! Lenke til kommentar
Capri 3S Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Sjekk ut NBFBildeler dem har det meste. Tror det er et søk hos alle biloppsamlere i Norge. Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg for min del foretrekker www.bruktbildeler.com Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Sjekk ut NBFBildeler dem har det meste. Tror det er et søk hos alle biloppsamlere i Norge. Der hadde de ikke Chevrolet Jeg for min del foretrekker www.bruktbildeler.com Ingen Girkasse der:( Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Ingen fleresom vet? Lenke til kommentar
eab Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Spør på amcar delen av bilforumet.net. Mange amcarfolk der som sikkert kan fikse en th350 eller th700 kasse til deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå