HrSteen Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Fikk meg mellomringer for en liten stund siden men grunnet masse snø og dårlig vær så har det ikke vært særlig anledning til å teste disse men idag var det en del fluer ute og solen skinte så da måtte jeg ut å teste disse mellomringene. Tatt med 105 mm macroobjektiv og ekstern blitz. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Dette bildet likte jeg! Fine farger og fin og diffus bakgrunn som leder blikket på fluens øyne og over "hodet". Bra at du har brukt det gyldne snitt. Kanskje det ville blitt enda bedre om fluens vinger også var skarpe? Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Jeg får prøve meg med andre blenderverdier neste gang, håper været holder seg :| Macroens verden er spennende ihvertfall. Lenke til kommentar
christopherH Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 fint makrobilde. Kan forestille meg at det krevde noe talmodighet. Men er enig at det kunne vært fint om litt mer av fluen\blomsten var i fokus. Kan ikke du også legge ut lukkertid, blederåpning og iso også neste gang. Da kan vi alle lære hvordan forkskjellige innstillinger fungerer under forskjellige forhold. Christopher Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Iso: 100 Blender: 8 Lukkerhastighet: 200 I tillegg brukte jeg en slaveblitz på ett lite stativ noen cm unna motivet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå