Deadringer Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 jeg tenkte jeg skulle mekke en windowscd med sp.2 intregrert, og leste i en annen tråde her på forumet at det kunne gjøres med nLite. problemet er at jeg ikke veit hva sp.2 filen/filene heter og hvor/hvordan jeg finner dem. noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Her kan du laste ned SP2, og her finner du en guide som forteller deg hvordan du bruker nLite å intigrere den. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 (endret) takk, takk edit: hvordan fungerer det egentlig da? blir sp.2 automatisk installert når jeg installerer windows eller blir det bare lagt inn på cd'en? Endret 24. april 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
operaman Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 SP2 er installert når du installerer windows. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 (endret) ok, flottings edit: når jeg har sp.2 er det noe poeng å ha sp.1 da? i så fall, hvor kan jeg finne den Endret 24. april 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
wil Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 hei. jepp. Sp2 blir installert automatisk ja. når du installerer Windows så blir Sp2 installert samtidig. har nettopp prøvd en slipsteama XP, med innlagt Sp2 og Updates og noe annet greier som jeg ikke vil nevne her, funka kjempe fint det, bortsett fra at msconfig.exe mangla men det fikk jeg fiksa etter installasjonen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 bortsett fra at msconfig.exe mangla hvorfor? btw trenger jeg sp.1? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) bortsett fra at msconfig.exe mangla hvorfor? btw trenger jeg sp.1? Du trenger ikke SP1! Da SP2 innholder det som ligger i SP1 pluss litt mer.. Ed1t: Leif! Endret 24. april 2005 av Birger_Nord Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 ok, takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå