aeinstein Skrevet 19. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2005 Det var knappen sin det! Følger med! Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 21. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2005 Update snart? Digger kainettet ditt el NetZor Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mai 2005 Driver og mekker på det nå, muligens en liten update i morgen Hyggelig at du/dere liker kabinettet mitt da Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 21. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2005 Har følgt med siden eg ble medlem (det er da ikkje så lenge siden) men det var det første eg såg på overklokking.no.... Må innrømmer at det ser ganske fett ut..ka farge skal du ha på det? Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 21. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2005 Toen : Visst du har følgt med hele tiden burde vel du vite at kabinettet skal være rødt? Det vises jo på Sketchup tegningene ! El NetZor Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 21. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2005 Toen : Visst du har følgt med hele tiden burde vel du vite at kabinettet skal være rødt? Det vises jo på Sketchup tegningene ! El NetZor off course! Det tenkte jeg ikkje på Dette kabbisett kommer til å bli stilig Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mai 2005 Ja, har kjøpt meg to mørkerøde sprayer fra Biltema. Blir nok litt for glorete med den knallrøde dem har der, derfor mørkerødt Får håper den ikke er altfor mørkerød da.. Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 21. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2005 Stå PÅ!! Korti vill kabbinette vere ferdig? Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg satser på å få det ferdig før Battlefield 2-demoen kommer ut (som er den 17. Juni). Da vil jeg nemlig spille det på den nye PCen/kabinettet Ihvertfall skal det være ferdig til fullversjonen av spillet havner i butikkene, da skal jeg nemlig kapre PCen i flere dager Det kommer ut 23.Juni... Men ellers er det veldig vanskelig å si akkurat når kabinettet står helt ferdig... Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 22. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 Når blir det oppdatert i dag? El NetZor Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 Blir vel en oppdatering i kveld en gang. Har ikke gjort noe sånn veldig stort, bare masse småtteri som har tatt lang tid, derfor blir det ikke så veldig mye innhold i oppdateringa sannsynligvis. Men nå begynner jeg å nærme meg veldig med å være ferdig med alt treverkarbeidet, så da blir det snart sparkling og lakking, det kan bli interessant Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 22. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 gleder meg til dette prosjektet er ferdig^^ Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Update Del 1 av 2 Så var vi igang igjen da. Her kommer det dere har mast om en liten stund nå, som vanlig litt seinere enn jeg hadde beregna *ironi (eller egentlig ikke da )* Her skjærer jeg ut knotten på den hjemmemekka bryteren. ...borrer hull i den... ...og monterer Btw, det borstativet mitt er veldig billig, så det greide ikke akkurat å borre der det skulle, ble veldig offsenter, og litt skjeivt, men det får gå. Knappen ble bra til tross for dette Her freser jeg ut små hull til de mutterne som fester bryterene i metallplata. The hidden metallplate. Her ser vi det meste av bryterpanelet montert, har dog ikke "aligna" dem skikkelig, så dem står litt skjeivt. Med litt små forbedringer på bryteren, er den endelig blitt trykkbar. Det hullet dere ser der, der skal CD-ROMen gå ut. For å dekke til litt så du ikke ser rett inn på den, tenkte jeg å prøve å lage en liten luke som åpna og lukka seg automatisk når CDen kjøres ut/inn Jeg stussa veldig på hvordan jeg skulle gjøre det, og fondurte veldig lenge på det. Til slutt fant jeg noen fjærer på Clas'ern (fra det samme settet som jeg brukte til bryteren min), som jeg tenkte jeg kunne bruke. Lodding måtte til for å feste fjærene til metallplata, så på med komfyren og heat it up´baby! Og så var vi igang med loddinga...legg merke til den lilla fargen på komfyren, slik jeg ser det, er den rød, men kameraet registrerer det som lilla. Lurer litt på hvorfor Mulig det er noe ultraviolette stråler som kameraet registrerer, men ikke øyet mitt? Hem vet, stilig effekt iallefall Mer lodding. Og slik ble resultatet. Og så var det bare og teste den med en liten "testeplankebit". Det viser seg at luka blir altfor hard å åpne. Derfor var det bare å finne en annen fjær som var veldig mye lettere. Det var absolutt ikke en lett ting. Men så kommer jeg på at vi har en defekt VHS-spiller Den er det jo en lett fjær i som åpner/lukker luka man dytter kasetten inn i Fjæra viser seg å være perfekt Så derfor er det på'n igjen med loddinga. Og slik endte den opp Her er den gjennomtenkte planen om hvordan jeg skal feste alle fjærer og lignende. (Regner med at den er sånn nogenlunde selvforklarende...). De prikka mørkerøde strekene er hull... Så begynte vi å borre da...men selvfølgelig, selvfølgelig møtte jeg på den hersens skrua da.. ..så en ny skrue måtte inn i midten og den nederste måtte vekk, [...] ...kuttes kortere... ...og skrus inn igjen Etter at hullet var skrudd helt igjenn, freste jeg ut et lite stykke, så jeg kan feste den metallstanga som hjelper til å holde hele luka oppe. Og lenger enn det kom jeg ikke i dag med den saken. Endret 6. juni 2005 av mr1989 Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Del 2 av 2 Måtte dessverre dele updaten i 2 deler fordi jeg ikke fikk lov til å poste så mange bilder i en post Så et par bilder av noen andre småting jeg har gjort da: Måtte nesten ta bilde av de tre UFOene som dreiv å spionerte på meg utenfor vinduet. De er litt frekke de folka der Liten plexibit som LEDsa skal lyse igjennom. Og så en liten samling av alle ingrediensene du trenger til bryteren jeg mekka. Og så lodder vi sammen bryterknotten, samt den akselen (eller hva jeg skal kalle den). Og så et forsøk på å line opp alle bryterne. Er dem kanskje skjeve nå lenger? ... Pussa rundt CD-ROM-sprekken. Endelig kommer den seg igjennom Måtte plukke fra hverandre en musefelle for å få tak i noen metallstenger. Ellers tror jeg ikke at jeg finner noen flere interresante bilder i arkivet mitt, så da sier vi takk for i dag Bare å få ferdig den CD-ROM-luka nå, så begynner jeg nok å sparkle Endret 6. juni 2005 av mr1989 Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 22. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 ser bra ut dette ! fancy ovn du har Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 22. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 haha stilig fint at folk tar i bruk andre ting enn fres og dremel Lenke til kommentar
Mr.Andersen Skrevet 23. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2005 Drit tøft! Gler meg til fleire updates! Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 23. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2005 Digger kabinettet ditt Mr1989!! Det skal du ha store ære for! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 23. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2005 Ser bra ut dette, oppfinnsomheten er det siste som mangler her ja, et av de bedre prosjektene på en stund her dette, skikkelig underholdene med updatene dine også. Stå på videre, og mister du humoren i innleggene dine, så skyter jeg deg Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mai 2005 Morsomt å få slike positive tilbakemeldinger Humoren? Haha, bare jeg er trøtt nok kommer den av seg selv Får vel fortsette å lage updater om kvelden jeg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå