El Netzor Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Dette blir bra Når er neste update? El NetZor Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 30. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Neste update kommer muligens rundt tirsdag vil jeg tro Satser på å få mange av tingene jeg har bestilt på mandag, noen kommer kanskje også på tirsdag, så da får jeg nok gjort litt av hvert Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Dette ser bra ut, stå på. Gleder meg til neste update. Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Litt for lenge siden sist nå..men endelig en Update! Har ikke fått gjort så mye på en liten stund her nå, først og fremst fordi jeg har ventet på ting og tang fra forskjellige webshopper, for å kunne måle opp hvor jeg skal skjære hull osv. Men endelig, i går, tirsdag, kom det totalt fem pakker, alt på samme dag Ble rett og slett sittende å studere alt mulig jeg fikk i flere timer. Var så mye og se, og dessuten elsker jeg bare lukten av nytt hovedkort *sniff, sniff* Og så begynner vi bildeserien med det lille jeg gjorde i helga: Siden jeg fortsatt ikke var helt fornøyd med bøyen på håndtaket mitt, prøvde jeg på nytt, denne gangen med en litt annen vri. Etter tips fra Gunz hger på forumet, la jeg plankebiten i normalt vann med romtemperatur, og lot det ligge sånn i ett døgn. Etter 24t. var det tid for selve bøyinga. Hvordan jeg gjorde det ser du over *Thank you Strips* Etter enda et døgn, hadde det tørket og stripsen ble klippet av. Etter litt pussing, og borring, var den klar for å bli innbanket med en innslagmutter. Må innrømme at jeg liker dette bildet, er et-eller-annet filosifoisk over det Må si jeg er ganske så fornøyd Målene på bua, før og etter den siste bøyinga. Ca. 4.5cm burde vel være ganske perfekt etter min mening Godt fornøyd med det her Og så, endelig kommer tirsdagen vi (jeg) har ventet på. Alle pakkene ligger og venter på postkontoret, men plutselig er dem kjørt hjem av en snill far Masse bilder av hardware: Og så, etter skolen, og etter avisa, og så etter en liten svipptur innom clasern, så var vi igang igjen Først litt oppmåling til radiator-hull. Kutting, og atter mer kutting... Outch! Sjekk hva jeg støta borti her Jepp, en misplassert skrue Men, etter litt , var denne: blitt slik: Legg merke til det svarte området rundt skrua, samt at skrua er helt sviddfarga Dremelen ble litt hot, og plutselig stod det en bitteliten flamme ut av treverket Har nå funnet ut at ting brenner ganske fort, selv kun med litt dremling. Etter at skrua jeg dremlet vekk datt i bakken (på teppet jeg arbeidet på), tok faktiskt dette teppet fyr også. Uff, det stinka Fikk heldigvis slokka det fort før det ble noen store, synlige skader... Litt testfitting. Ser bra ut det der. Tha result :!: Og så litt borring til viftefestene. Og så, de siste bildene for dagens update: ...bare litt mer testfitting. Det var alt for i dag folkens! Hva synes dere da ? Gleder meg til å fortsette for fullt i morra Og igjen takk til sponsorer: Vendur.no og Cool'n'Silent! Og så må jeg gi en liten takk til en i klassen: Jens Kristian, for lån av passer! (Han krevde at jeg skrev det her for at jeg skulle få låne den) Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Dette ser enorm bra ut!! Hehe, bra du fikk slukka den lille brannen din da Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Det håndtaket ble bra! Hva er det som er på CPUen her? Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Det håndtaket ble bra! Hva er det som er på CPUen her? Uhm, Photoshop Lenke til kommentar
sigen Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Ja, det ser bra ut dette, men du har vært litt uheldig med opprivninger i treverket rundt viftehullene Synd, men det kan vel kanskje sprkles? Uansett; Stå på videre, liker spess det håndtaket ditt! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Se her ja, her skjer det bra saker! Tror han skulle sparkla sigen, for han skulle ihvertfall ha det rødt om han går eksakt for SketchUp-tegninga.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 N-n-n-n-nice! Ser ut til å bli meget bra dette. Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Tusen takk folkens Ang. de flisene og "opprivningene" rundt hullene, så kommer dem nok ikke til å være synlige uansett. For det første skal jeg jo sparkle men viktigst av alt, kommer man faktiskt ikke til å se rundt de hulla uansett. Jeg har nemlig planer om å feste noen filter, de du ser på dette bildet, rundt dem. Fortsatt litt usikker om jeg faktiskt skal bruke dem, blir dem fete der på siden (de kommer til å stikke ut litt), kommer jeg nok til å bruke dem. Hvis ikke, blir nok et av de gitterne der istedenfor. [Edit:]Leif Endret 4. mai 2005 av mr1989 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 De to køl svarte? Litt lite bildet og jeg har alt for stor oppløsning på skjermen min! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Bra at du ikke trenger å bry deg med det, hadde faktisk vært bedre å sprakle hvis du ikke hadde tenkt til det, eller prøve med en ny plate hvis det hadde vært synlig Men men, jeg gleder meg bare til neste update jeg nå Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Større versjon av bildet her. De tre nederste sakene der er filtrene. Vet de ser skikkelig grelle ut på bildet der, men i virkeligheten som er dem faktiskt litt stilige. Tror dem kan passe inn litt med resten av themet. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 ja, de så egentlig ikke så fine ut, men de passer kanskje inn når du setter dem i kabiettet. Kan vel ikke ta bilde® av det snart eller? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Ser faktisk det nå! Må si jeg synes de så ganske kule ut, men regner med de er i plast da? De i aluminium.. Da snakker vi samme språk! =D Skal de forresten sprayes? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 fint at bøyemetoden funka for deg da Lenke til kommentar
sigen Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Ser faktisk det nå! Må si jeg synes de så ganske kule ut, men regner med de er i plast da? De i aluminium.. Da snakker vi samme språk! =D Skal de forresten sprayes? Tror de er i plast Men hvis de er i aluminium: Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Ser faktisk det nå! Må si jeg synes de så ganske kule ut, men regner med de er i plast da? De i aluminium.. Da snakker vi samme språk! =D Skal de forresten sprayes? Hehe, litt sånn her + litt og så har vi kanskje det perfekte Godt forslag. Kanskje jeg mekker noe sånt no i aluminium, men ikke med det første ihvertfall. Vi få se hvordan det ser ut først Har tenkt på å spraye dem, er litt usikker, men som sagt, vi får se hvordan det blir først [Edit:] Ja, dem er av plast. Det er de her jeg kjøpte: Microplex - 120mm filter. Men de er heelt annerledes enn de på bildet Endret 4. mai 2005 av mr1989 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå