Gå til innhold

Et ganske uvanlig trekabinett | Update 6. Juni!


Anbefalte innlegg

Men den 3500+ CPU'en som Komplett.no leverer nå er ASBOX, sånn for ordens skyld. Netshop.no og Mpx.no selger forøvrig fortsatt BIBOX.

 

EDIT: Det er veldig mange som anbefaler BIBOX fremfor ASBOX f.eks med hensyn til varme. Jeg personlig endte derfor på BIBOX-versjonen tiltross for at den er litt dyrere.

Hva er egentlig forskjellen på disse to?

Hvis det bare er kjøleren som følger med så bryr ikke det meg så mye, da jeg ikke kommer til å bruke den uansett. Jeg skal jo ha vannkjøling :p

Det er veldig synd netshop ikke fører hovedkortet jeg skal ha, ellers hadde jeg sannsynligvis kjøpt fra dem.

ASBOX er en nedstrippet og nedklokket versjon av 4000+-versjonen, dermed mye mer varme. Noe mer enn dette vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Åssen er det med sponsing her da? Skulle tru du kunne få sponsa f.eks. et par SilenX vifter og noe annet dilldall!

Jeg har sendt noen mailer til noen få firmaer. Venter fortsatt på svar (har snart gått en uke).

 

Og hva synes du om navneforslaget "Mousetrap"? :p

Må le :p Oppfinnsomt er det iallefall. Men kanskje litt feil beskrivelse av prosjektet? :whistle:

Kom gjerne med flere forslag, jeg driver og tenker littegrann her selv.

 

 

ASBOX er en nedstrippet og nedklokket versjon av 4000+-versjonen, dermed mye mer varme. Noe mer enn dette vet jeg ikke.

Høres fristende ut, synd komplett ikke leverer dem, ellers hadde jeg nok kjøpt dem. Grunnen til at jeg bestiller fra komplett er hovedkortet jeg skal ha, som veldig få webshopper har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...