håvard87 Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Men den 3500+ CPU'en som Komplett.no leverer nå er ASBOX, sånn for ordens skyld. Netshop.no og Mpx.no selger forøvrig fortsatt BIBOX. EDIT: Det er veldig mange som anbefaler BIBOX fremfor ASBOX f.eks med hensyn til varme. Jeg personlig endte derfor på BIBOX-versjonen tiltross for at den er litt dyrere. Hva er egentlig forskjellen på disse to? Hvis det bare er kjøleren som følger med så bryr ikke det meg så mye, da jeg ikke kommer til å bruke den uansett. Jeg skal jo ha vannkjøling Det er veldig synd netshop ikke fører hovedkortet jeg skal ha, ellers hadde jeg sannsynligvis kjøpt fra dem. ASBOX er en nedstrippet og nedklokket versjon av 4000+-versjonen, dermed mye mer varme. Noe mer enn dette vet jeg ikke. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Åssen er det med sponsing her da? Skulle tru du kunne få sponsa f.eks. et par SilenX vifter og noe annet dilldall! Og hva synes du om navneforslaget "Mousetrap"? Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 24. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Åssen er det med sponsing her da? Skulle tru du kunne få sponsa f.eks. et par SilenX vifter og noe annet dilldall! Jeg har sendt noen mailer til noen få firmaer. Venter fortsatt på svar (har snart gått en uke). Og hva synes du om navneforslaget "Mousetrap"? Må le Oppfinnsomt er det iallefall. Men kanskje litt feil beskrivelse av prosjektet? Kom gjerne med flere forslag, jeg driver og tenker littegrann her selv. ASBOX er en nedstrippet og nedklokket versjon av 4000+-versjonen, dermed mye mer varme. Noe mer enn dette vet jeg ikke. Høres fristende ut, synd komplett ikke leverer dem, ellers hadde jeg nok kjøpt dem. Grunnen til at jeg bestiller fra komplett er hovedkortet jeg skal ha, som veldig få webshopper har. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Gått en hel uke uten svar? :O Sykt.. Det er jo ille.. Men jeg digga det HKet!! Utrolig bra MiniATX for den prisen.. Kanskje jeg skal kjøpe? Jupp! Det gjør jeg.. Takk for at du posta det! Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 24. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Begynner å lure litt jeg og. Er det normalt at det tar så lang tid før man får svar fra sponsorer. Sendte mail på mandag. Ikke noe svar enda... Det heter MicroATX Genialt kort ja, må innrømme det, gleder meg til jeg får det på døra Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Gå visst under begge navna.. Så du har bestilt? Heldiggris! Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 24. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Jeg har ikke bestilt nei men gleder meg fortsatt til jeg får den på døra... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Har du sendt mail til vendur.no? Du får (nesten) garantert sponsing av SilenX-vifter til ca. 300kr, gratis frakt, og 25% rabatt på alle andre SilenX-vifter du kjøper Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 24. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Ja, sendte mail til dem på Mandag. Har ikke fått noe svar enda... Det samme gjelder et par andre webshopper som jeg også sendte mail til på mandag... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Hmm... merkelig at de ikke har svart enda, de svarte kjapt på mitt prosjekt, og var veldig greie Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 Kanskje de tenker som så: Søren, kan dissa små drittungene slutte å sende mail om sponsing på tragiske prosjekt??? Neida, bare tuller.. Men de får vel inn såpass mange forespørsler om sponsing at det må jo gå i surr for dem til slutt! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 Ja, du sier noe der Glisevask Men jeg tror de sponser en stund til, siden de ikke er helt så kjent som de burde være innen "dataverdenen" Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 De får se bare se og gjøre, for om jeg ikke rekker det til mitt prosjekt drar jeg til dem å robber et par SilenX vifter! Hehe.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 IQ-test Jeg tar bildet, men det er mine bein du ser der. Hvordan er det mulig? Timer på kameraet? Kabinettet ser flott ut! Ø Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 Konge prosjekt... *Følger med* Lenke til kommentar
sigz Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 Looking good man! Likte de sketchup tegningene. Får du det slånn bør du være fornøyd ! Lenke til kommentar
nree Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 LENGDTER ETTER UPDATE!!! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 Hvorfor må alle bruke så skrikende og svær tekst når de ønsker en update? Regner med at trådstarter ikke akkurat er blind! Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 25. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 En update kommer snart. Har bildene klare, mangler kun teksten! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 En update kommer snart. Har bildene klare, mangler kun teksten! *GledeSegMasse* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå