Gå til innhold

Et ganske uvanlig trekabinett | Update 6. Juni!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sigen: Ja, gjør det du :D Husk å lage worklog da! Vil ihvertfall se bilder av resultatet ditt...

Har dog en følelse av at det kan ta veldig lang tid og pusse et helt kabinett speilblankt. Brukte selv faktiskt 2timer bare på den lille CD-ROM-dingsen :ohmy: Men blir jo som du selv ser utrolig nice da.

 

 

Blackslash: Tusen takk :grin: Fikk sjokk da jeg så avateren din...begynte å lure på om Bondevik hadde rota seg inn på worklogen min :roll:

 

 

Glisevask: Hyggelig å se at du følger med, tusen takk =P

 

 

Neptun_: Tusen takk, kaller det nok enkelt og greit håndtaket ja :mrgreen:

 

 

sigz: En super takk til deg og :thumbup:

 

 

 

 

Dessverre tviler jeg på at jeg får gjort så veldig mye mer før neste uke. Får nemlig vite hva jeg kommer opp i eksamen på torsdag, og da må jeg nok uheldigvis bruke mye av helga til øving :( Idiotisk at vi får det over helga sier nå jeg...og lærerene som tror de er så snille som gir oss så mye mer tid enn normalt :mad:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tusen takk for svar folkens, blir nok neppe noe patent på det produktet her, bare å kopiere som dere vil ;) (Kan alltids spørre først da :roll: )

 

Beklager at jeg ikke har kommet med noen update enda, har nemlig vært veldig mye som har skjedd i det siste (bl.a. muntlig eksamen, som gikk veldig bra ;)), og dessuten har jeg måttet bli ferdig før Battlefield 2 kom ut, jepp, kom ut i dag :thumbup:. Har derfor sittet oppe i hele natt og mekka på kabinettet. Det er ikke helt ferdig enda, mangler bl.a. lys og låsemekanisme, og selvfølgelig litt rydding inni der da, men har montert alt av hardware o.l.

Akkurat nå snurrer viftene som et jetfly, mens Windows ruller inn på harddisken.

 

 

Sommerferien kom i går, og jeg er bare sjukt glad og lykkelig for tida. Og enda et pluss på optimismen min; jeg vant nemlig Battlefield 2 + pizza + brus, på en konkurranse på BF.no :D

 

 

Rekker dessverre ikke å komme med noen ordentlig update akkurat nå, men slenger ut to kjappe bilder av hvordan kabinettet ser ut, så får det studere dem til den aller siste, massive updaten kommer i løpet av et par dager :cool:

Stay tuned...

post-132-1119534844_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ah, sorry folkens. Har nesten glemt detta. Kom hjem fra ferie for noen få dager sida. Rakk ikke å bli ferdig med kabinettet før jeg dro av sted, og har ikke gjort noe mer siden jeg kom hjem, så det står altså enda delvis uferdig.

 

Men jeg skal nok bli ferdig om det om ikke altfor lenge (tør ikke å si noen dato, da jeg er lei av å krysse deadliner :p). Men update skal det nok bli.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ah, sorry folkens. Har nesten glemt detta. Kom hjem fra ferie for noen få dager sida. Rakk ikke å bli ferdig med kabinettet før jeg dro av sted, og har ikke gjort noe mer siden jeg kom hjem, så det står altså enda delvis uferdig.

 

Men jeg skal nok bli ferdig om det om ikke altfor lenge (tør ikke å si noen dato, da jeg er lei av å krysse deadliner :p). Men update skal det nok bli.

håpe d kjem no snart da

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...