Gå til innhold

Et ganske uvanlig trekabinett | Update 6. Juni!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Bra jobba! likte den plexi løsningen din veldig godt :D STÅ PÅ!

 

Wee! inlegg nr 1000 :woot:

Endret av Slettet-xwByZdFZ
Lenke til kommentar

goggen90, [KingNorthGarden], nikk0: Tusen takk. Utrolig hyggelig å få slike kommentarer, spesielt når det er deprimerende vær ute :p

 

 

MixMaster: Ja, var litt uheldig med regnet :( Men har lakke inne hos leieboeren vår i går kveld og hele dag, så du begynner å se ut som noe ;) Er kun ferdig med grunninga hittil, men skal ned å spraye med den røde lakken så fort grunninga tørker. Mulig jeg slenger opp noen bilder om 1-3dager...

 

 

sigen: Tusen takk :thumbup: Bare å handle inn slipepapiret og begynne å pusse det :p

Jeg må nesten innrømme at det kanskje ser litt bedre ut på bildene enn i virkeligheten (bare litt), men det skal jeg vel egentlig ikke si høyt her? :)

 

 

Gilsevask: Måtte lese det innlegget ditt et par ganger. Skjønte ikke hvilken regning du snakka om :p Takk!

 

 

Göncz: Tror du har tatt en titt på feil update :p Men uansett, tusen takk :) Gratulerer med 1000 innlegg, hyggelig at du sparte den til workloggen min da :yes:

Lenke til kommentar

Gunz: Haha, ja, synes du ikke? :p

 

sigen: Plastfront? Det er ikke bra :nei: Hadde jeg vært deg hadde jeg løpt til Clas'ern, kjøpt meg noe aluminium, og lagd meg min egen custom front :yes:

Hvis jeg hadde giddi da...;)

 

 

Lakk-update!

 

Hei igjen :D Har nå begynt å lakke. Jeg er ikke helt ferdig enda, men 1-2 dager til så skal nok det endelige resultatet bli nice.

Orker ikke å skrive så mye i dag, så jeg kommenterer bare noen få av bildene.

 

 

06-06-1.jpg

 

06-06-2.jpg06-06-3.jpg

 

06-06-4.jpg06-06-5.jpg

 

06-06-7.jpg

Typisk Biltema-kvalitet ;) Korken spretter av bare du såvidt rister litt på flaska...(bare å dytte den nedpå igjen da, men..:p)

 

06-06-8.jpg06-06-9.jpg

 

06-06-10.jpg06-06-11.jpg

 

06-06-12.jpg06-06-13.jpg

Dette er ikke bra nok, nei :no:

 

06-06-14.jpg06-06-15.jpg

 

06-06-16.jpg

 

06-06-17.jpg06-06-18.jpg

 

06-06-19.jpg06-06-20.jpg

Broren min som prøvde å ta bilde av meg med kameraet sitt :p Håper han ikke har planer om å bli fotograf en dag...

 

06-06-21.jpg06-06-22.jpg

 

06-06-23.jpg

Se på den nylige innkjøpte Tivolien der :p Er den ikke nydelig? Overraskende bra lyd i de sakene der. MP3-spilleren min (med innebygd FM-sender) som sender radiosignal til radioen. Deilig å høre på skikkelig MP3 :yes:

 

06-06-25.jpg06-06-26.jpg

 

06-06-27.jpg

 

06-06-28.jpg06-06-29.jpg

Her har jeg såvidt starta med første rødlakk-lag :p

 

06-06-30.jpg06-06-31.jpg

 

06-06-32.jpg06-06-33.jpg

 

06-06-34.jpg06-06-35.jpg

Klarlakken gir en utrolig bra finish på sakene :thumbup:

 

06-06-36.jpg06-06-37.jpg

 

06-06-38.jpg06-06-39.jpg

 

 

 

Det var dagens lille update :D

Forøvrig har jeg flytta 10mb. med bilder fra start.no-serveren over til home.no-serveren. Siden jeg kun får 20mb. hos home.no har jeg nesten fyllt opp den allerede :roll: 16mb hittil. Holder nok neppe til en update til...

*leite etter fine, nye ftp-servere*

 

 

[Edit:]Noen feil med bilde-URLene ;)

Endret av mr1989
Lenke til kommentar

Tusen takk for hyggelige kommentarer alle sammen :D

 

 

sx_viper: Takk for tipset. Fullt mulig jeg begynner å bruke den siden der ;)

 

 

ElMo,-: Jepp, det er Primer/Filler/Grunning, eller hva enn du føler for å kalle det. Fra Biltemas hobbylakk-serie :thumbup:

 

 

Vågebu: Ja, blir en del penere der jeg har vært nøye med sparklinga enn der jeg bare har tapt et kjapt strøk :yes:

Og ja, helt riktig, det er et uvanlig trekabinett, eller kanskje ikke uvanlig?

Lenke til kommentar

Takk igjen folkens :blush:

 

La oss kalle det orginalt og uvanlig da :p

Men husker dere ikke de eldgamle kabinettene som fantes før i tida? De ligna litt kan du si ;) Selv om de var gråe og triste, laget av stål, og skikkelig grelle, så kan man vel si at de ligner litt på kassa mi :roll:

 

 

sigen: Å? Er broren din også en råtten fotograf? :!:

Lenke til kommentar

Ooops, skreiv feil :blush: Men jeg tror han er elendig fotograf ja, han kan lite annet, så... ;)

Men jeg tror jeg kanskje gjør det som du sier, tar meg en tur til Clas og handler inn litt plexi og aluminium, så bruker jeg Dremel`en en liten stund, så har jeg fin front, så over til pussing av kabinettet, så får jeg et fint og shiny kabinett (polere det med Turtle Wax for en bedre finnish og holdbarhet? :hmm:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...