richardchristy Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Håper alle kommer til å gå å se Peter Jackson's remake av King Kong fra 1933. Kommer ut i desember i år (2005). Ellers vil jeg reklamere litt for www.kongisking.net Hvilken King Kong liker folket best? 1933 versj vil alltid være King Kong for meg! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Hvis du laster ned Production Diary Day 123, får du se masse greier om Son of Kong. En oppfølger som de skal filmes rett etter King Kong. Nesten litt som LotR. Hvor King Kongs sønn 10 år etter remaken blir fraktet til Tyskland under andre verdenskrig og skal sloss mot muterte naziflaggermus :!: :!: :!: Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Hvis du laster ned Production Diary Day 123, får du se masse greier om Son of Kong. En oppfølger som de skal filmes rett etter King Kong. Nesten litt som LotR. Hvor King Kongs sønn 10 år etter remaken blir fraktet til Tyskland under andre verdenskrig og skal sloss mot muterte naziflaggermus :!: :!: :!: Se på datoen for PDen.. 1 April. Vet du hva det betyr? Ja:D Det var en aprilsnarr! Og du gikk 5 på! Gottcha! Endret 24. april 2005 av jorgen_veisdal Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg tror han visste det... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Nei jeg gjorde ikke det. Helvete! Jeg syns det var en genial ide! Seriøst! Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Hehe.. kunne blitt morsomt med en oppfølger ja.. Men stakkar Jackson da, i noen av PD så holder han på å sovne ved flere anledninger.. Sliten må du tro! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå