SacrefiZer Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Hei! Jeg har et abit - IC7 - G, og den vifta som er midt på hovedkortet bråker noe sinnsykt noen ganger. Altid når jeg starter maskinen og av og til ( eller egentlig ganske ofte ) så starter den på'n igjen, for å få den til å være stille så må jeg klemme den inn\stoppe den etter at den har gått en stund. Mvh. SacrefiZer PS. Mens jeg har skrevet dette så har det skjedd to ganger. Lenke til kommentar
HAG Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Er vel på tide og fornye vifta / kjøleren - snakk med de som leverte kortet - syns eg har sett noe om "håpløse" NB vifter på endel Abit kort - "dør" svært tidlig - grunnlag for reklamasjon og utskifting av vifte uten kostnad. (om ikke kortet er "steingammalt" >3 år?). Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Kortet er under 1 år, jeg har tenkt til å kjøpe meg vannkjøling, men har aldri fått ut finger'n, men tror nok jeg må det nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå