grandiosa Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Hei Hei. Jeg og noen kompiser driver å lager filmer om hva en kan finne på når en bor på hybel. Ønsker litt konstruktiv tilbakemelding på den hybeltv 2. Sjekk ut filmen på www.hybeltv.com Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Hmmm. Dårlig med svar. Virkelig ingen som gidder? Dårlig! Hadde jo håpett på litt tilbakemelding.... Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 filmene funker ikke da... kanskje derfor ? Lenke til kommentar
Oleway Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Så den på Landsmønstringa i UKM her i Trondheim for et par timer siden i og med at jeg er her med bandet mitt, Superpygmé. Jeg synes at det kan virke som en litt kjedelig og langtekkelig film, men den hadde sine høydepunkter. Må si at det var artig med eggspregning, uforsiktig bruk av røyk og ikke minst hanskeoppblåsing. Men dere kan gjøre den utrolig mye mer spennende. Tenk lys og lyd. Er lyden for lav og dårlig, som den noen steder var, så kan dere dubbe det. Dessuten er bildene kjedelige og mørke, så gjør noe med det. Endret 23. mai 2005 av Oleway Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 NÅ skal linken fungere. Sjekk det ut!!! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hahaha... Såg på kjøkken greia, første filmen. At det går ann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå