Vrengthøne Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) hallois! har kokt sammen en musikkvideo litt utenom det vanlige... håper på masse tailbakemeldinger med både ris og ros! filmen finnes her: Tarkan - Dudu (Norsk MbM Karaokeversjon) info om filmen finnes her: Info hovedsiden finnes her: Rus02 Størrelse: 46 MB Varighet: 5.30 Sjanger: Humor/musikkvideo Er her lagt hovedvekta på teksten og ikke nødvendigvis så mye effekter og vinkler, men kom gjerne med tips og kritikk. Endret 30. april 2005 av Vrengthøne Lenke til kommentar
Vrengthøne Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 hadde jo vært litt morro om noen faktisk gadd å gi tilbakemelding da... Ingen som har giddi å sett den? Lenke til kommentar
Durabont Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Morsom video som fikk meg til å trekke på smilebåndet. Det fototekniske hopper jeg over, da jeg ikke ønsker å fornærme fotografen. Vi har sett dette før, men tåler fint et par til. Morsomt å se at dere har klart å få med dere så mange statister, og at dere har brukt akkurat så lite penger på kostymene at det blir humor ut av det. Skulle ønske at lyden passet bedre til teksten noen steder, men sånn er det bare. Så får vi alle be en stille bønn om at ingen muslimske fundementalister kommer over denne lille musikkvideoen... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Denne syns i allefall jeg var morsom! :!: Lenke til kommentar
eXoTiCx Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 F*** meg d beste eg har sett på lenge!.. teksten passet jo helt til sangen :!: Lenke til kommentar
Vrengthøne Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 hyggelig å høre at folk setter pris på dette. ris og ros mottas med takk, så Keep it coming Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 hyggelig å høre at folk setter pris på dette. ris og ros mottas med takk, så Keep it coming Lag fler? Lenke til kommentar
Phone Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 hyggelig å høre at folk setter pris på dette. ris og ros mottas med takk, så Keep it coming Lag fler? Enig, lag fler. Det som er bra med slike tekster er at det kommer så mange syke ting opp, som f.eks billig milk, karbonader, osv. Go for it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå