Gå til innhold

Kjøp av skiver. Canon IP8500 vs EpsonR800

Anbefalte innlegg

Hei!

Har fundert en god stund på hvem skrive jeg skal velge. Har nå kommet frem til at valget nok står mellom Canon IP8500 og Epson R800. Etter noen søk på forumet her og noen runder med lesing av diverse tester står valget mellom disse. Men jeg har noen ubesvarte spørsmål enda føler jeg.

Når det gjelder kvalitet, sier man blant annet på akam.no at man skal ta å sjekke utskrifter opp mot hverandre. Har fått en forståelse av at kvaliteten er meget god på begge, men hva ville du ha valgt eller har valgt?

Kostnader i drift er viktig for meg. Dette er nok punktet som kan være utslaget for kjøpet. Ser på inkclub.no (original blekk jeg har sett på, selvsagt!) at en Canon patron koster ca 90-95 kr og en Epson patron ca 150-155. Er det like mye innhold i disse patronene? Bruker den ene mer blekk enn den andre? Dette føler jeg at jeg ikke har funnet noe godt svar på.

Så kan noen hjelpe meg med noen råd i denne sammenhengen? Hadde vært meget takknemlig for det.

Endret av Msport
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Etter lang tids fundering over spørsmålet om hva jeg skulle velge, har jeg kommet til at det blir en Canon IP8500. Er bestilt og for den en gang i neste uke.

Men jeg har et lite sært spørsmål.... Er det noen som har målene på printeren når lokket bak (for papir) er fult oppslått? Det høyden jeg er ute etter. Lager en hylle på kontoer for "herligheten" nå i helga, så jeg skulle gjerne ha vist om jeg lager nok plass?

Tror eventuelt IP4000 eller IP5000 har sammen høyde. Er veldig takknemlig for hjelpen!

Endret av Msport
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...