Gå til innhold

Finner ikke lenger harddisken i min CL56.

vegge

Anbefalte innlegg

I går kveld skrudde jeg av min bærbare PC, en CL56.

I dag skrur jeg den på igjen, men harddisken er sporløst forsvunnet. Finner den ikke i bios. Prøvde å boote med WinXP-plata, men får etter hvert beskjed om at Filen isapnp.sys er skadet. og jeg må reboote igjen.

Hva kan være galt? Er harddisken død? Eller er det stor sannsynlighet for at DigitalImpuls klarer å fikse det?

*hater når harddisker fucker opp stemninga*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hæh.. skjer'a? Der klarte jeg plutselig å starte opp maskinen igjen.. merkeligste jeg har sett. Fungerer fint nå.

Men noen som vet hva som kan ha vært årsaken? Håper ikke det skjer igjen..

Edit: Der skjedde det igjen. I dag ville ikke PC-en finne harddisken igjen. Så nå er den levert på DI i Trondheim. Håper det ordner seg..

Endret av vegge
Lenke til kommentar

Altså.. jeg hater når harddisker dør på seg! Og så synd at jeg ikke tok backup da PC-en plutselig funket noen for en dag siden.

Vel.. DI har i alle fall gitt meg ny harddisk. De hadde visstnok testet den i et par andre PC-er og ingen av dem fant harddisken. J..... kjipt uansett. Kanskje hadde jeg fått den opp å kjøre igjen hvis jeg hadde prøvd noen dager til.. :p

Jaja.. glemmer vel fort det som er tapt. Alle digitale bildene ligger i alle fall på en annen PC. Uff.. kommer aldri til å stole på harddisker. Nå blir det forandringer i backuprutinene!

Filen isapnp.sys tror jeg bare bråket fordi WinXP-plata mi er litt oppripet.. Ellers takk for mange gode svar og sånt.. /me out

Endret av vegge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...