emilb Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Hei! Har problemer med min kjære Dell, skulle legge inn et program, og da ble mange systemfiler overskrevne. Når jeg restarta ville ikke Windows XP starte, verken i sikkerhetsmodus eller andre modus. Jeg lagde et Restore point før jeg starta med installasjonen, og nå lurer jeg på om det er mulig å starte system restore fra recovery konsollen på Windows XP intallasjons cd'en. Eller om det eventuelt finnes andre måter å gjøre dette på. Hadde jeg hatt arbeidene mine på en annen partisjon, kunne jeg bare formatert og lagt inn på nytt, men så var jeg så dum at jeg ikke gjorde dette sist gang... Man kan vel si det haster, siden det er lenge siden jeg sist gjorde backup. Dum dum dum dum... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) " you cannot start the System Restore tool from a Recovery Console prompt" Kan denne hjelpe deg? How to start the System Restore tool at a command prompt in Windows XP http://support.microsoft.com/?kbid=304449 Endret 24. april 2005 av hårek Lenke til kommentar
emilb Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Niks, kommer meg ikke inn i windows i det hele tatt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå