Christian86 Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Går vk2 allmenn. har følgende fag Nyere historie ikke fått vurdering Religion ikke fått annet enn ”du kan få en 5’er” Norsk hadde ikke nok materiale å si noe på (har levert alle oppgaver) Gym ikke fått vurdering Matte fått vurdering Rettslære fått vurdering Jeg mener da bestemt at uttalelsen til Religions læreren ikke holder mål. Den kom i midten av April, altså for sent til å bedre karakteren. Han har ikke levert tilbake ca 2-3 oppgaver jeg har levert tilbake. Han vil ikke det fordi resten av klassen ikke har levert. Norsk læreren har fått alle oppgavene av meg, men sier hun har for lite grunlag fordi hun ikke har gitt nok oppgaver for vurdering gym ingen vurdering, vet ikke hvorfor hva burde jeg gjøre? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Gå å snakk med rådgiveren på skolen din. Det er for slike ting de er der. Om du ikke vet hvem som er rådgiver for allmenne fag kan du spørre administrajsonen e.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå