Luthion Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Finnes det noen butikk der jeg kan leie en DSLR pluss linse(r ) i nærheten av Trondheim? Har søkt og søkt uten resultat... Endret 24. april 2005 av Luthion Lenke til kommentar
donald D Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Leter etter det samme selv, men har ikke funnet noe ennå Lenke til kommentar
--7 Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Hva med deal.no, thorn.no osv? Lenke til kommentar
Luthion Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Deal.no tilbyr, så vidt jeg kan se, ikke utleie, men bare avbetaling (kan hende jeg tar feil da). Thorn.no har ikke DSLR, bare noen få P&S kamera. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Noen som har funnet noe? Skulle gjerne leid meg et kamera selv for tre dager... Si ifra om du har et kamera du vil leie ut for en billig penge i Trondheim da:) Edit: letteste er vel kanskje å kjøpe kamera, bruke det i tre dager (inntil 30 forsåvidt), for så å levere det tilbake... Endret 13. mai 2005 av and_mit Lenke til kommentar
Pathduck Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Edit: letteste er vel kanskje å kjøpe kamera, bruke det i tre dager (inntil 30 forsåvidt), for så å levere det tilbake... Personlig synes jeg dette er litt umoralsk da du på forhånd vet at du ikke skal ha kameraet, men på den annen siden kan det hende jeg er for snill. Uansett er det vi som forbrukere som må betale prisen tilslutt. Hvis mange gjør det på denne måten (som fører til at elkjøp selger varen som en b vare til lavere pris), så vil prisen på andre produkt gå opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå