Lima Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Et par ganger i løpet av dagen har det kommet en ulyd, a`la et lite "Dunk" Pluss en gang "Bip Bip". Men nå får jeg en ubehagelig melding når jeg restarter. Lyder slik: Immediately back-up your data and replace your hard disk drive. A failure may be imminent. OG: Velg F1 for å fortsette eller "del" for enter "set up" (BIOS). Starter fint med F1, og alt virker foreløpelig... Har en WD 27GB,noe som master.Part.C = XP Home. Part.D = Div Slave er en Fujitsu 20GB, noe. 2 Part: Lager1 og 2 P III slot 1 600 mhz. HK: Asus P3B-F jumper free. 256mb ram. Rask nok maskin for meg. Alt ca 2 1/2 år gammelt. Disk 2, ca 15 mnd. Temp disk 1. 36gr disk 2. 29 gr, (Just nu) Har jeg rett i min mistanke om at den ene hd holder på å ta kvelden ? Disk1, WD27 ? Har jo vært inne på tanken om en ny en, men bare støv i lommeboken Pr. i dag. PS: Ingen ulyd når jeg skrev dette, men regner det ikke som noe "Forbigående" tilfelle,den kommer nok tilbake. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Lima Du for kjøpe deg en ny harddisk, men den du har kan vare leng enda, med det er jo bra å ha en i reserve det har eg, i tilfelle en av de eg har ryker. Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå