Gå til innhold

Soldier Of Fortune 3?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om noen vet noe om Soldier of Fortunes neste spill kommer???

jeg har hørt for ei stund siden at noen ville kalle spille Soldier Of Fortune 3 Exodus.

Men har ikke peiling, for har ikke hørt noe mer om det.

De som lager sof spillene holder jo med på lage Quake 4, så kansje sof3 kommer etter det. Noen som vet noe????

Mvh Even! :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Her er ett utdrag jeg fant på nettet:

Ravensoft has answered your prayers loyal fans of Mullins. Yesterday at a press conference in Purgatory, Wisconsin, senior programmer, Daniel Kwale, art coordinator, Gadof Thondir, and press consultant, Jesse Custer, announced that Ravensoft has started work on the next installment of the Soldier of Fortune series. SoF3, currently referred to as "Soldier of Fortune 3: Exodus", will put the player, once again, in the boots of Mercenary John Mullins, and is being built on the DoomIII engine. Ravensoft was very excited about releasing the new information - so excited that they also released a screenshot of one of the new character models! Map developer, David Baggins, told PlanetSoldier to expect loads of new maps, weapons, and adventures - mostly thanks to the DoomIII engine and the new capabilities Ravensoft has implemented. You can be sure that PlanetSoldier will bring you all the latest news on Soldier of Fortune 3: Exodus!

Håper virkelig at dette er sant, elsker SOF2, og SOF3 på Doom3 engine... :thumbup:

Lenke til kommentar

Tror neppe de stopper med sof2, sof2 ble jo kjempe populært, sp var jo kjempedigg, jeg har runda spillet på alle vansklighetsgradene 4ganger, og spilte mp masse, helt til counter strike influensan tok meg :roll:

Men jeg håper det kommer et neste spill!

Lenke til kommentar

Ah genialt. Vet jeg leste i en utgave av PCgamer at Raven jobber med SOF3 men at det kommer etter Q4. Når jeg nå leser Frank_1 sitt innlegg blir jeg glad. SOF2 var meget bra.

Tenk om de innplanter Havok fysikk med Ghoul partering av døde kropper? Dam da blir det realisme i spillet.

Lenke til kommentar

Håper virkelig de fortsetter på sin måte, så ikke de hermer etter noen spill, ser mye av etterligninger av spill nå fortida...

Håper vi får noen sikre nyheter om i helheten om sof3 noen gang kommer, alt er jo bare rykter enda, tror jeg!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Her er en angivelig screenshot av SOF3

EDIT: leifs..

EDIT2: Egentlig så har jeg mine tvil, om dette er ett ordentlig screenshot, men..men.. Mulig at det er det altså...

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...