onze Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Dette er pc'n min Jeg har Windows XP Pro Dette er problemene: - Jeg har to harddisker, begge er s-ata. Jeg finner bare Raptor harddisken som windows har lagt seg på. - Jeg får ikke tilgang til internett. Da jeg installerte windows på denne pc'n, var det bare å trykke på explorer ikonet, og det gikk automatisk. Men dette gikk ikke på den andre pc'n. - Jeg får ikke til å installert driveren til skjermkortet. Jeg fikk med en cd hvor driveren ligger. Men etter den skal ha blitt installert, og jeg må restarte, så står det ikke hvilket kort jeg har på skjerminstillinger. Det står bare Standard Monitor eller no. Noen som kan hjelpe meg ? :-S Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 1. Du har sikkert ikke installert S-ATA driverene, så installer de, så skal det funke. (De finner du på HK cd-en eller produsenten sin hjemmeside). 2. Installer driverne til nettverkskortet. (De finner du også på HK cd-en eller på produsenten sin hjemmeside (Hvis det er innebygd nettverkskort du skal bruke)). 3. Last ned nye drivere, f.eks her. Håper noe av dette funker Lenke til kommentar
onze Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 etter at jeg installerer IDE driverne fra HK cd'n så henger pc'n seg rett før windows startup..! og det eneste jeg får gjort da er å installere windows på nytt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå