simerix Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Artig film. Men jeg undrer meg på hva slags type pølse det egentlig var..... :!: :!: Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Artig film. Men jeg undrer meg på hva slags type pølse det egentlig var..... :!: :!: Ja Kan ikke huske å ha sett sånne i salg i noen norske matvarebutikker hvertfall... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Det er fra de som lagde Kill Buljo 1/2. Dette er for øvrig i Alta. Lenke til kommentar
Zyrion Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 jævligt morsomt har ikj ledd sånn på lenge Lenke til kommentar
EJN Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Baktus (han med svart hår) så ut som han ene av Ylvis-brødrene... Never mind, jævlig morsomt klipp Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Artig film. Men jeg undrer meg på hva slags type pølse det egentlig var..... :!: :!: Ja Kan ikke huske å ha sett sånne i salg i noen norske matvarebutikker hvertfall... Mener å ha sett dem selger sånne pølser på kondomeriet.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Baktus (han med svart hår) så ut som han ene av Ylvis-brødrene... Never mind, jævlig morsomt klipp Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Bra klipp! Blir jo ekstra bra av skuespillertalentet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå