theDurkan Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg fant et vannkjølingssystem som ser ut til å passe perfekt inn i min casemod. Men, den passer ikke socket A. Finnes det en konverter eller noe jeg må bruke? Eller kan jeg bare kjøpe en ny CPU-blokk? Vannkjøling fra Netshop Også lurer jeg på om hvor godt denne kjøler? Skal bare kjøle cpu. Det er en Athlon Xp 3000 Lenke til kommentar
kverna Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 eneste du trenger å gjøre er å: a: lage ny plexitopp med socket a festehull b: lage ny festebrakkett av stål c: sende en mail til netshop og spørre om de har socket a kit Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Det settet er ikke noe særlig bra. Er mange som har hatt problemer med lekkasje etter en tid også. Skal du først ha vannkjøling vil jeg heller anbefale deg å kjøpe noe skikkelig. eller satse på heftig luftkjøling istedet. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Den passer faktisk socket A såvidt jeg veit benytter AMD Athlon XP seg bare av socket A. dessuten er mitt BigWater kit installert på socket A Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Det settet er ikke noe særlig bra.Er mange som har hatt problemer med lekkasje etter en tid også. Skal du først ha vannkjøling vil jeg heller anbefale deg å kjøpe noe skikkelig. eller satse på heftig luftkjøling istedet. Den skal så som server. Og det passet perfekt i kabinettet. Men jeg skal se hva annet jeg finnet Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Dette kjølesettet er ganske bra, men det er en del folk som nekter å innrømme at de ikke har vært forsiktige under montering og har fått ødelagt ting. Dette settet funker som rakkern på socket A. Mitt har putra og gått i et par måneder nå, og det er ikke antydning til feil. Eneste man må gjøre er å være varsom under installering og ikke røre for mye på kjølingen etter at det er installert. Eneste modifikasjonen som anbefales er å installere en annen vifte Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Dette kjølesettet er ganske bra, men det er en del folk som nekter å innrømme at de ikke har vært forsiktige under montering og har fått ødelagt ting. Dette settet funker som rakkern på socket A. Mitt har putra og gått i et par måneder nå, og det er ikke antydning til feil. Eneste man må gjøre er å være varsom under installering og ikke røre for mye på kjølingen etter at det er installert. Eneste modifikasjonen som anbefales er å installere en annen vifte Hva ligger tempen på? Og hva slags specs har du på prosessoren? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Har en XP-M2400+@2400MHz (1,7vCore) og et AIW9800SE@XT på dette settet og har 45 grader med en stillegående vifte på radiatoren. Skal sette på et avstandsstykke mellom radiator og vifte for å få litt bedre ytelse. Bare å bruke varsomhet når man installerer og montere pumpen på en vifteplass som ikke er hastighetsregulert, så blir alt finfint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå