BigJackW Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Hvordan lager man en .exe fil som skal fordele ut filer. Har et programm som ikke har noe setup. Jeg vet hvor filenen skal legges har et dokument som alt står hvor filene skal legges. Det så tungvint å legge ut en og en fil av gangen. Kan noen hjelpe meg å finne et program som lager setup til mange filer? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Er det noe som skal installeres? Ikke? Da kan man jo egentlig bare bruke WinZip Self-extractor e.l verktøy Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Er det noe som skal installeres? Ikke? Da kan man jo egentlig bare bruke WinZip Self-extractor e.l verktøy Det er jo noe som skal instaleres. Det er ikke bar det. Jeg har også lyst å lære meg å lage instalasjoner. Lenke til kommentar
N_M_V Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Kanskje det er et program som Setup Factory du leter etter? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Clickteam Install Creator er et greit program å bruke. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 nsis.sourceforge.net New Setup and Deployment Project i Visual Studio(Windows Installer) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå