Stroyer Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Tror dette har vært oppe før, men jeg visste ikke helt hva jeg skulle søke etter. I Gnome i Fedora Core 3 er det en "Applikasjoner"-meny med det redhat-symbolet. Hvor kan man endre denne menyen? Vil legge noen programmer i noen andre mapper og noe sånt. Hørte et sted at det var en tekstfil jeg måtte endre. Noen som vet hvor denne ligger? Lenke til kommentar
olear Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) I "standard" GNOME så skriver du bare applications:/// i Nautilus så kan du legge til og fjerne programmer. Merk at dette ikke fungerer i de nyeste versjonen av GNOME. Endret 24. april 2005 av olear Lenke til kommentar
Stroyer Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Hmm. Men der har jeg ikke tillatelse til å slette noe, enten jeg er logget inn som root eller ikke. Dette var litt merkelig. Lenke til kommentar
olear Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Da har nok Red Hat modifisert noe. Lenke til kommentar
Stroyer Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Jeg kan i det minste legge til nye objekter der. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Se under /usr/share/applications, relativt selvforklarende. Flytt alle de prøgrammen du ikke lengre vil ha i menyen til en backup-mappe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå