danielsn Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Tengte jeg skulle sette på noen kabelstrømper, på ledningene. Men jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg tar av kontakta til floppyen (strømkontakta). Noen som veit hvordan jeg gjør dette? husker jeg så en guide til hvordan jeg gjør dette, men finner den ikke igjenn. Endret 24. april 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Er ikke den kontakten så smal at du kan bare tre hele strømpa over? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 bør funke det jo... kommer an på hvilken tykkelse det er på kabelstrømpen da? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 bør funke det jo... kommer an på hvilken tykkelse det er på kabelstrømpen da? Er egentlig alle mulig tykkelser, kjøpte ei pakke på digital impuls i går, men ville gjerne bruke den minste på de... Jeg får vell tre de over da Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Det er lett, Det er bare å presse ned di så "tappene" som stikker opp. Der hvor floppyen får strøm. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Det er lett, Det er bare å presse ned di så "tappene" som stikker opp. Der hvor floppyen får strøm. Tror ikke du har lest førse post her Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 ta skikkelig tak og dra alt du kan Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Det er lett, Det er bare å presse ned di så "tappene" som stikker opp. Der hvor floppyen får strøm. Tror ikke du har lest førse post her Spør han ikke hvordan han får den av da? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 kissa4ever skrev riktig. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Han gjorde nok det Man tar et flat jærn eller noe, og presser de ned mens man drar i ledningen Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Det er lett, Det er bare å presse ned di så "tappene" som stikker opp. Der hvor floppyen får strøm. Tror ikke du har lest førse post her Spør han ikke hvordan han får den av da? jo det er det jeg mente... Jeg hadde en anelse av at jeg måtte dytte de ned... men de sattt så hardt. MEn jeg fikk tredd strømpa firbi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå