fxwz Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Vel, satser på at dette er riktig kategori for å spørre om dette jeg da! Dette tastaturet har jeg nå: Logitech Internet Navigator Keyboard SE Alt av funksjoner er greit på dette, men styen fra det, er det eneste minuset! Så derfor kunne jeg tenke meg et godt tatstur som er stille og som har det samme som det jeg har! Når det gjelder hva det brukes til: Skriving:Msn og Forum og ellers Spilling: CS Og til å liksom skifte sanger når jeg spiller musikk, samt justere volum! Noen som vet av et tastatur som kan være midt i blinken for meg, ikke nøl! Jeg biter ikke, og er åpen for alle tilbakemeldinger, forslag etc! Lenke til kommentar
Taykun Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Har akkurat samme tastaturet selv. Hva mener du med støy? Mitt er nå helt stille, med mindre du tenker på lyden fra tastetrykkene Funker helt bra her, og som sagt ingen lyder fra mitt som irriterer meg. Lenke til kommentar
bep Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Bytta ut mitt Logitech med denne: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=14633 Kjempefornøyd. Mye, mye bedre. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Har akkurat samme tastaturet selv.Hva mener du med støy? Mitt er nå helt stille, med mindre du tenker på lyden fra tastetrykkene Funker helt bra her, og som sagt ingen lyder fra mitt som irriterer meg. ja, lyden av trykkinga seff! Lenke til kommentar
Seven1979 Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Skal du ha deg nytt tastatut så kan jeg ikke annet enn å annbefale det som jeg har. Logitech DeNovo Det tastaturet er komplett lydløst (nesten ivertfall) helt fantastisk å bruke. Koster jo litt, men det finnes ikke noen ved siden eller over. Logitech DeNovo Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 sorry for at jeg spør i tråden din. håper det er greit. =) men selges ikke det tastaturet du har lenger? i Prisguiden står det jo ikke oppført noen butikker. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 sorry for at jeg spør i tråden din. håper det er greit. =) men selges ikke det tastaturet du har lenger? i Prisguiden står det jo ikke oppført noen butikker. Kjøpte mitt i somer hos komplett jeg da, og da var det inne! Men fant ikke noen som selger det jeg altså! Kan være verdt å sjekke lokale butikker! Hvis ikke så kan du få kjøpe mitt for en rimelig penge! Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Der fant jeg et svensk/finsk ett! Here you are! Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Kanskje dette? Eller kanskje dette, det er nesten helt likt med laptop tastatur men egner seg dårlig til spilling da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå