PioUs-JiN Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Hei, jeg har laget noen små hull i bunnen av kabinettet mitt der jeg satte min kjære eheim 1046 pumpe, men jeg fikk ikke den støydempingseffekten jeg hadde håpet med noen gummepakkninger i mellom. Derfor har jeg tenkt å fylle disse 3 mm. store hullene igjen for å lage en annen løsning på dette. (sette pumpa i et eget støy og vibrasjonsissolert kammer). Men jeg vet ikke om noen bra metode som får samme effekt som metall når man skal fylle igjen hull i alu... noen som har et tips om noe som holder i lengden. PS. det er ikke helt sikkert at jeg skal lakke, så vil helst ha en idé som ser litt pen ut og ) Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Funker ikke metall sparkel da? Viss det er i bunnen trenger det vel ikke se så helt fantastisk ut? Kan vel bruke metallsparkel fra biltema art. nr. 36-049? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 hvordan blir finnishen på den sparkelen da? blir det sånn som metall eller blir det tilnærmet lik metall? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Den blir tilnærmet metall! Men om du pusser over og vokser og rubber er det nesten umulig å se at det var et hull der, vil jeg tro! Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Bruk Aralditt, enkelt og bra. Legg en teip bir under hullet og legg Aralditt i hullet. Kan være at du må legge på i to omganger og pusse etterpå. Hvis du er nøye, så vil ingen se det etter lakkering. Lykke til. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Den blir tilnærmet metall! Men om du pusser over og vokser og rubber er det nesten umulig å se at det var et hull der, vil jeg tro! oki takker da får jeg nok stikke en tur på biltema men tar det lang tid før den blir helt hard? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Står vel på pakka, men jeg personlig regner med en time.. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Er det ikke noe som heter metallsparkel? Det skal vist bli ganske hardt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Ble jo nevnt tidligere i tråden og jeg vil personlig tro det er best! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Ble jo nevnt tidligere i tråden og jeg vil personlig tro det er best! hm..det er den som de har linka til på biltema tror jeg.. skal ut å kjøpe en slik et så fort som mulig hadde jeg tenkt da blir hullene borte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå