Hansy Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Jeg har funnet intresse i å ta bilbilder,derfor føler jeg at mitt sony dcu p73 blir litt for simpelt til bilbildebruk... Jeg vil gjerne slenge inn litt penger et et kamera dersom det er nødvendig. Nå må jeg får noen tips på hvilket kamera jeg burde kjøpe,gjerne avansert! Har vel egentlig ikke noen kriterier kankje -Bra til bilbildebruk -Håndtak -zoom osv. Er ikke photoexpert,så noe nybegynnervenlig hadde vært fint Endret 24. april 2005 av Hansy Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Kanskje et Canon Powershot G6? Det har meget god optikk med 3x zoom, godt grep, mange manuelle muligheter (men mulighet for full auto også), vridbar skjerm og 7 megapixler (tror jeg). Litt stor, men det får du igjen i optisk kvalitet og bildekvalitet. Av mindre kamera kan du jo se på Ixus 700 og Nikon Coolpix 7900. Søk på forumet etter disse to, så finner du mange anbefalinger og erfaringer. Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Hei! Takk for tips. Vil helst ha litt sånn speilrefleks look,selmn om det er et vanlig kompakt kamera. Er fujifilm s5500 noe å satse på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå