Pilot_ Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Med meg gikk cpuen når det skjedde Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 hva i alle dager får folk til å tro at den "magiske" rød knappen fikser problemene? bra jobba håper for din del du har bursdag snart ;=) Lenke til kommentar
[SifO] Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 HEHE ! Har åsså testet den røde knappen bak engang, og da var det bare løpe å hente ny PSU (var ikke min data) og heldigvis virket alt som det skulle da jeg satte i den nye PSU'en. Håper det er like billig for deg som det var for meg. Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 alle psu ^er har jo spenningsvern.. åpner du en så finner du på utgangen spoler og sikringer =) som bare er der for show og protection Lenke til kommentar
Blodpudding Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Hehe, jeg har selv svidd meg på den, pun intended. Hmm...hva er denne knappen til? SVOSH! Heldigvis så ble ingen andre komponenter skadet. Se på det som en god unnskyldning til å kjøpe en bedre og mer stillegående PSU, det gjorde jeg. Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Gjorde det samme på en pc på skolen Var ikke mye liv i den etterpå nei Idiot! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå