ronnyaa Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Var på messe her i Harstad i går, fikk tatt noen "spenstige bilder" PS: Ikke klag over kvaliteten på bildene, var sinnsykt med folk, så det var ikke så lett å få det "perfekte bilde", desverre. MEN det ser jo litt spenstig ut da EDIT : Pirkleif was here å rettet en skrivefeil. Endret 24. april 2005 av ronnyaa Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Må poste mer for å få med alle bildene... Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Og siste bilde.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Har muligens noen bilder jeg også, en kompis lånte kameraet mitt og dro dit. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Har muligens noen bilder jeg også, en kompis lånte kameraet mitt og dro dit. Da er det bare å finne fram, og poste her. Var ganske sinnsykt, har stuntet litt selv, men ikke i nærheten av det dær... Må bare oppleves Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Backflip på snøscooter. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Backflip på snøscooter. Den er syk.. Må foresten understreke at det det heter snøscooter. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Må foresten understreke at det det heter snøscooter. roger that roger... EDIT : Det klippet er forøvrig hentet fra slednecks, har selv hatt tilsvarende SNØscooter, men ikke nok mot / galskap til å ta salto, holder med hopping og bratte lange bakker. Endret 24. april 2005 av ronnyaa Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Backflip på snøscooter. Den er syk.. Må foresten understreke at det det heter snøscooter. den er er gammal, og den første backflipen noen landa på. de som de tar nå om dagen er en del sjukere ja, mye mye mer air da gitt anbefaler slednecks 3-7. 1 og 2 er også ganske bra, men det er liksom 3'ern det begynner å ta av litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå