Prodigy_ Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg kan sette opp PhpBB (eller lignende) og Invision Power File Manager på nesjo.no i kveld har ikke tid nå... Det hadde vært flott! Kunne godt satt opp jeg også, hadde jeg bare hatt et webhotell. Lenke til kommentar
toss Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 personlig liker jeg ikke phpBB, men invision file manager hadde vært kult skal jeg sette opp et invisionfree, eller vil vi ha phpBB? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) personlig liker jeg ikke phpBB, men invision file manager hadde vært kult skal jeg sette opp et invisionfree, eller vil vi ha phpBB? Gjerne Invision Power Board (liker det best). Endret 25. april 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
toss Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 men det koster vel penger, eller vet du om en gratisversjon? i så fall kan jeg sette det opp.. eller prøve.. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 men det koster vel penger, eller vet du om en gratisversjon?i så fall kan jeg sette det opp.. eller prøve.. Invision Power Board 1.3 er/var gratis, og du kan laste det ned her. Lenke til kommentar
toss Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 oki, konge , da prøver jeg å få det opp i løpet av kvelden.. skal se hva jeg får tid til.. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 oki, konge , da prøver jeg å få det opp i løpet av kvelden..skal se hva jeg får tid til.. Flott! Men da setter du opp forum da, sånn at ikke zokra gjør det også. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg kan sette opp begge deler på dev.nesjo.no blir mye enklere med alt på et sted... Lenke til kommentar
phanti Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Aiai, spennende. Kommer tilbake senere og ser om det ikke er noe jeg kan bidra med. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Forum er satt opp på http://dev.nesjo.no/forum Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Følger spent med på prosjektet :-) Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Ikke for å være negativ, men tror dette prosjektet kommer til å følge i rekken av useriøse og uferdige prosjekter. Ser at alderen på folkert er noe lav i tillegg. Det trenger ikke bety alt da, men.. Jeg er gjerne med på utforminga av forumet, hvis dere er seriøse. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Vel, man har jo en magefølelse. Men alltid spennende med nye ideer (folk som skal revolusjonere verden er en annen ting) Hva slags kriterier setter du da Ingardj? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Vel, man har jo en magefølelse. Men alltid spennende med nye ideer (folk som skal revolusjonere verden er en annen ting) Hva slags kriterier setter du da Ingardj? 1. At det ikke går 14 dager mellom hver gang det er noe som helst aktivitet. 2. At dere ikke gir opp. Faren for det tror jeg er stor. I tillegg mener jeg hovedpersonen bak dette bør kunne sette så mye tid av til dette prosjektet at de andre ikke føler de blir stående alene med alt. I tillegg kommer folk til å hoppe av og på, derfor mener jeg hovedpersonen bør vite at de fleste forlanger litt hengivenhet 3. At det blir artig å være med på lasset Edit: Btw; hvis aasbygg.net setter standarden for prosjektet er jeg ikke med Endret 25. april 2005 av Ingardj Lenke til kommentar
zokra Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Aasbygg.net skal ikke være noen "standard". aabygg.net ble startet for morro skyld og er laget mest for å se om jeg fikk det til. (Jeg står ikke for designet, bare for PHP)... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 vi kan jo sette i gang et annet prosejkt, vi andre som syns vboard blir litt for seriøst og ikk føler oss helt god nok for det..kanskje ikke helt like omfattende som et forum, men et eller annet.. Hva defineres for litt seriøst? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Er ikke trådstarter med? ( **er ikke med** ) Var ikke det bare typisk? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Er ikke trådstarter med? ( **er ikke med** ) Var ikke det bare typisk? Han ble med på Vikingboard isteden så... Lenke til kommentar
Oracel Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hm, hva mener dere med at Vikingboard er for seriøst? Slik jeg oppfatter det så er det et ganske godt organisert prosjekt. Det eneste jeg vil pirke på der er at de ikke er særlig flinke med organisering av kildekoden og navngiving av kildekodefilene. Ellers ser det jo ut til å være et veldig aktivt og sunt prosjekt som sikkert vil nå langt. Det at hovedpersonen(e) bak et slikt prosjekt stiller høye krav til kunnskaper og samarbeidsevner er da ikke noe rart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå