genstian Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) **er ikke med** Endret 26. april 2005 av hotstian Lenke til kommentar
zokra Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 jeg er med på det jeg, men hvorfor spør du ikke de som lager vikingboard eller hva det het om du kan være med dem Lenke til kommentar
genstian Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 jeg er med på det jeg, men hvorfor spør du ikke de som lager vikingboard eller hva det het om du kan være med dem har gjort det, men det ser ikke ut som de vil ha meg/flere. på dette boardet så får alle som vil være med om det så er ti eller tusen. har du noen navne ider foresten? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg blir med, men må man kunne noe da? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg blir med, men må man kunne noe da? Selvfølgelig må man kunne noe. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Jeg blir med, men må man kunne noe da? vel hvis du ikke kan noe så tror jeg beta tester jobben er ledig. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Med unntak av 4stk eksamen er det lite jeg skal gjøre fremover. Riktig nok ikke en PHP-guru, men er gjerne med hvis jeg er ønsket Endret 24. april 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Planlegger du å lage et forum fritt for stavefeil også? Jeg klarer bare ikke ta deg seriøst. Når man har slike prosjekter på gang er det ikke mye forlangt at en tar en ekstra titt på den første posten sin for å luke ut eventuelle stavefeil. Er du dyslektiker? Be en skrivekyndig venn ta seg av jobben med å lese korrektur for deg. Jeg tenker akkurat det samme her som i en annen tråd her; jeg setter meg heller ned og lager forumet på egen hånd. Har du noen andre arbeider du kan vise oss, slik at vi vet at vi ikke kaster bort tiden vår på å hjelpe deg med prosjektet? Har du planlagt dette noe mer enn denne tråden? Dette er spørsmål som burde vært besvart i den første posten her. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Med unntak av 4stk eksamen er det lite jeg skal gjøre fremover. Riktig nok ikke en PHP-guru, men er gjerne med hvis jeg er ønsket alle er ønsket. jeg kan sende deg et passord og brukernavn hvis du ennå vil(tenker du lokaltog sin kommenter)? Lenke til kommentar
toss Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 jeg kan ikke bidra med mye, men det hadde vært kult å prøve seg litt.. skal det regisreres på SF eller noe? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 (endret) jeg kan ikke bidra med mye, men det hadde vært kult å prøve seg litt..skal det regisreres på SF eller noe? ja, jeg tror jeg gjør det engang, men nå går det på GL serveren. det jobbes nå forøvrig på installasjon's scriptet. Endret 24. april 2005 av hotstian Lenke til kommentar
phanti Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Som toss sier, vet ikke om jeg kan bidra med så mye, men hadde vært interessant å prøvd seg litt. Bare det ikke blir så blodseriøst som vikingboard Lenke til kommentar
Manoz Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg kan sikkert hjelpe til jeg. Lokaltog: Jeg klarer ikke å ta deg helt seriøst når du har et slikt nick. Lenke til kommentar
kimla Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Er gjerne med jeg hvis det er et seriøst prosjekt. Vil også gjerne vite litt mer om deg som f. eks: Tidligere prosjekter du har vært med på/gjort, hvor mye tid du/vi skal investere i dette prosjektet og ikke minst hvor gammel du er! Liker å vite det, eldre personer pleier å ta ting generelt mer seriøst, og med et så omfattende prosjekt så trenger man det. Jeg er forøvrig 19 år gammel. Har "dilla" rundt med en del prosjekter, er ikke helt inn i det med objektorientert programmering med php enda (jeg bruker sjelden disse metodene i php), men jeg har litt kunnskap i Java, og der er alt objektorientert, så burde ikke være vanskelig å sette seg inn. jeg har skrevet mange scripts i php, du kan heller kontakte meg personlig for å få mer info om det. Kommer sikkert med flere spørsmål, er litt trøtt nå så orker ikke tenke for mye. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 hotstian: kan du ikke sette opp et forum til å diskutere utviklingen? hvis du ikke kan så kan jeg gjerne sette opp på nesjo.no... Lenke til kommentar
genstian Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Ueland tok meg vist med i vikingboard så jeg dropper dette. Ueland og de andre vil også ha flere folk send Ueland/Jorgis en PM og spør vis du også vil være med. Lenke til kommentar
phanti Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Nei dette var lumpene greier Lenke til kommentar
toss Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 vi kan jo sette i gang et annet prosejkt, vi andre som syns vboard blir litt for seriøst og ikk føler oss helt god nok for det.. kanskje ikke helt like omfattende som et forum, men et eller annet.. zokra: hvis noen liker ideen, kan jo kanskje du sette opp et forum om du vil, eller at jeg setter opp et invisionfree eller noe i den duren.. hva sier folket? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 hva sier folket? Hadde vært fint hvis du kunen satt opp et forum. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg kan sette opp PhpBB (eller lignende) og Invision Power File Manager på nesjo.no i kveld har ikke tid nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå