Deadringer Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) tenkte jeg skulle lage en tråd hvor man kan skrive hvilke pcspill man liker best, og hvorfor. 1. Counter Strike 2. The Punisher (akkurat nå) 3. Farcry / Max Payne serien grunnen til at jeg liker counter strike er jeg ikke helt sikker på, men det fenger meg no skrekkelig the punisher syntes jeg enkelt og greit er morro. det er feslig og for en gangs skyll ikke skulle spille en søt lien politimann som ikke tør å gjøre noe drastisk for å få informasjon. Farcry liker jeg hovedsaklig pga bra grafikk og et stort fint landskap, men kjøre tøy osv. max payne liker jeg pga den fantastisk gode historien edit: endra fra actionspill til pcspill Endret 24. april 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
brd Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 counter strike grunn sosialsimen Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Counter Strike Source er aller best nå fortida, jeg klarer nesten ikke å spille andre spill en cs s nå, det er sosialt og man kan spille med venner, kjempe bra grafikk og noe å trene seg på liste over mine top spill: 1:Counter Strike Source 2:Football Manager 2005 3:Warcraft 3 The Frozen Throne 4:Empire Earth II 5:Tony Hawk Underground 2 6:Brothers In Arms 7:Cold Fear 8:Driv3r 9:Joint Operation Escalation 10:Soldier Of Fortune 2 Gold Edition Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 MMORPG: World Of Warcraft, ingen over ingen ved siden....... pga at det er bra balansert, man kan sammarbeide med medspillere. rett og slett knall FPS: Counter strike, gameplay..... Strategi (rts?): Empires: Dawn of the modern world. knall på lan. lengste game jeg har spilt på lan er 11 timer i strekk!, det var helt sinnsykt Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Swat 4 Css Cs 1.6 Brothers in arms La du ikke merke til den andre tråden som er helt identisk Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Singleplayer: No One Lives Forever 2/1 Rome: Total War Farcry Multiplayer: Warcraft 3 Rome Total War No one lives forever 2/1 Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Commandos 2 Swat serien Diablo II Warcraft 3 Operation Flashpoint Monkey Island 3 Battlefield 1942 Lenke til kommentar
GulliveR Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Deus Ex - Beste historie i et PC spill til nå, og en viss mulighet til å påvirke spillet gjennom dine handlinger Vampire - The Masquerade Bloodlines - Historie, og som i DX, en viss mulighet til å påvirke spillet gjennom dine handlinger IGI 2 - Beste multiplayer spill NOLF spillene - Humor Max Payne - Historie Splinter Cell serien - Beste "snikespill" Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 (endret) La du ikke merke til den andre tråden som er helt identisk nei. er det en lik en, beklager jeg det. eidt på den: ha! min er elst! den er stengt Empires: Dawn of the modern world har sett litt på detta, men er ikke sikker på om jeg vil kjøpe det. Endret 24. april 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Lotr: Bfme og TES III. Morrowind Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Er glad i rpg: 1 Fallout 2 Fallout 2 3 NwN, HoTuD 4 LBA 2 Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Må vel bli: Lan/online 1.BF1942 2.Warcraft Ft 3.TM (track mania) som er UTROLIG gøy. nå snart kommer det 2rn hit i norge også Wooho 3.HL deathmach selv om det ikke var like bra som det gamle HL det var jo bare helt utrolig gøy... 4.Cs sours 5.Cs1.6 6.Dancemania på pc`n One players: akkurat nå spiller jeg pop2 snart swat4 og snart splintercell chaos theory... har ikke fått tak idet enda men kommer snart det er det jeg spiller alene fortiden..! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 1. Splinter cell chaos theory - fordi det er best! 2. Swat 4 - fordi det er nest best.. 3. Ikke helt sikker på den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå