HotShotChicken Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Var på tiurleik i helgen og fikk bilder av både måne og tiur. Ikke veldig lett å få skarpe bilder av disse fuglene. Her er det skarpeste jeg fikk av tiuren +månen da. Edit: Var så heldig å fikk låne et Nikkor 300mm f:2,8. Glimrende objektiv Endret 24. april 2005 av Mikkle Lenke til kommentar
HotShotChicken Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Dobbelpost Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Hva f..n? Tok du'n mens'n dreit? Ja, det er ikke så lett å få god og skarpe bilder av disse dyra. Med mindre du har skikkelig optikk: http://www.foto.no/cgi-bin/bilder/vis_bilde.cgi?id=171767 (Sjekka på xd.no, tett oppunder 60 laken koster objektivet han har brukt) Endret 24. april 2005 av JBlack Lenke til kommentar
HotShotChicken Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 (endret) (Sjekka på xd.no, tett oppunder 60 laken koster objektivet han har brukt) Hadde ikke hatt noe imot å beholde det til odel og eie nei Bortsett fra vekt å størrelse er det ingen ting å trekke ned på Endret 24. april 2005 av Mikkle Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Når det gjelder det første bildet ditt, jeg vet ikke hvor mye du har å gå på i originalen, men jeg ville beskjært det slik at fuglen kom litt mer ned til høyre, slik at den 'galer' inn mot midten og ikke ut mot kanten. Og om du leker deg litt, så kan du kombinere fuglen med månen (som forresten var flott og detaljert), og lage et virkelig kult silhuett-bilde. Lenke til kommentar
HotShotChicken Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Som alltid stod det et #$¤§ tree ørlite til venstre for fuglen ...kan jo forsøke å fjerne det men tar nok sin tid... Ellers liker jeg å leke meg med manipulering med månebilder som bakgrunn... høres jo ut som en morsom ide ditt forslag Lenke til kommentar
HotShotChicken Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Etter iherdig trefjerning i photoshop... Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Ja, de trærne. Skogen er jo full av dem. Og politikere tar ikke ansvar. Det ble bedre nå ja. Lenke til kommentar
weliiiss3245 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg syntes det var et veldig bra bilde av månen. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Det månebildet var fint ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå