Strategery Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Jeg har et kamera som må plugges i via USB porten, når jeg putter den inn og trykker på ''USB Connect'' knappen på kameraet, så kommer jeg ikke inn på kamerat via PC'en. PC'en reagerer ikke på noen som helst måte. Jeg har prøvd og koble meg inn på kamraet med en annen PC, funket fint. Hva må jeg gjøre? Endret 24. april 2005 av Mr. Freeman Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg har et kamera som må plugges i via USB porten, når jeg putter den inn og trykker på ''USB Connect'' knappen på kameraet, så kommer jeg ikke inn på kamerat via PC'en. PC'en reagerer ikke på noen som helst måte. Jeg har prøvd og koble meg inn på kamraet med en annen PC, funket fint. Hva må jeg gjøre? Prøvd alle usb-portene på pcen da? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Fikk til kameraet nå, plugget det bare inn i den første USB porten min. Jeg har også en MP3 spiller som plugges inn via USB. PC'en reagerer ikke på den, jeg har prøvd alle portene også. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Fikk til kameraet nå, plugget det bare inn i den første USB porten min.Jeg har også en MP3 spiller som plugges inn via USB. PC'en reagerer ikke på den, jeg har prøvd alle portene også. Hvilken mp3spiller er det? Prøvd å koble den i en annen maskin! Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 er utstyret ditt usb 2.0 må du ha innstalert sp1 til windows for at det skal fungere. kan hende dette er problemet? evt kan du prøve å "legge til hardware" i kontrollpanel, den må jeg selv benytte innimellom. windows registrer liksom ikke at jeg har plugga til en ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå