Gå til innhold

Cs:cheats:hu?

Anbefalte innlegg

Satt på LAN her ikke for så alt for lenge og vi oppdatet at en som satt på serveren våres kjørte Wallhack, men det var først etter at noen hadde "smugtittet" på skjermen pga han satt rett framfor.

Kjører seff siste oppdateringene til CS men jeg mener da fast og bestemt at Cs-guard var innkludert og ville ha kicket brukeren ut fra gamet.

Må jeg allikevell bruke anticheat programmet for å bli kvitt slike personer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HLGuard finner ikke ALLE cheats for tiden. Vet at det er mange wallhackere for tiden, alle servere har vanligvis 1 eller 2 stykk slike brukere. For å se en del av ****skapen kan du jo ta en titt på CS cheatings "core" http://www.myg0t.com . Tror den nyeste OGC hacken er blitt stengt av Valve... CS kommer aldri til å bli 100% cheatfritt.

De fleste cheatere blir filtrert gjennom at de bruker såkalt "public" cheats. Disse er cheat programmer som er tilgjengelig for ALLE, gjennom over nevnte web-side. Disse er lett og sperre fordi alle programmene ser like ut. Derimot det motsatte av public, private cheats er alle ulike. Det vil si at en man med litte grann skills lager seg en egen wallhack eller aimbot. Denne vil da være umulig å finne av HLGuard (CSGuard).

Det beste er å ha oppmerksomme brukere på serveren, som ser til at alt går som det skal. Og ha gode vote muligheter er også fint.

Jeg selv er lei av all cheatinga i CS, det er helt sykt!

Asus P4B533-E

Pentium 4 2,26GHZ@3,1GHZ (180x17)

2x Corsair 256MB PC3000 DDR :roll:

Gainward GF4 Ti4400 330/690 by NvMax

Oppskriften for stillhet: Enermax 80mm kjøres på 7,2V og minste på potmeteret. Magicfleece!

[ Denne Melding var redigert av: MrA| på 2002-07-08 18:58 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...