Gå til innhold

Hva syns dere om Midnight Club 3: Dub Edition?

0069

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Søppel. Og muligens det styggeste bilspillet jeg har sett på Xbox. Kan ikke fatte hva folk ser i dette spillet. Var omtrent like morsomt som det er å kjøre bil i GTA, bare at her er det alt du kan gjøre. Er passe lei disse "street racing" spillene nå, med NFSU søppelet og alt det der.

Lenke til kommentar
Søppel. Og muligens det styggeste bilspillet jeg har sett på Xbox. Kan ikke fatte hva folk ser i dette spillet. Var omtrent like morsomt som det er å kjøre bil i GTA, bare at her er det alt du kan gjøre. Er passe lei disse "street racing" spillene nå, med NFSU søppelet og alt det der.

edit: smaken er som baken :p

Endret av lars68
Lenke til kommentar
Ja, den er delt........ men makan til MØKKASPILL da gitt...!!

Håper Forza er 1000 ganger bedre

Hvordan er det mulig å sammenligne Midnight club med forza? Det eneste som er likt med de to spillene er at biler er med. Ellers er de så forskjellig som det går an å bli. Leiter du etter realisme i Midnight da leiter du så feil som det går an. Blir som å lete etter gull i dassen.

Lenke til kommentar

kjøpte spillet i går. ganske underholdende, men er lenge siden jeg har sett så elendig grafikk og fysikk. grafikken ser ut som om de prøver å sette verdensrekord i glans og refleksjoner

det minner meg egentlig ganske mye om Street Legal

Endret av kakk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...