*F* Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 (endret) 1. Sån ting som er utenpå CDer og DVDer heter det kover eller cover på norsk? (Tror det er kover) 2. Jeg skal lage en hjemmeside med CD/DVD er og CD/DVD kover/Cover. Altså bilde av CDen og DVDen til såill og filmer pluss koveret/coveret Hva bør siden het? altså www.NAVN.tk da Endret 24. april 2005 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Det heter Cover på norsk også. Kover høres ut som en litt tørr blomst hvis du spør meg. Platecover. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Cover (Platecover) Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 /[etallica' date=24/04/2005 : 10:27] Det heter Cover på norsk også.Kover høres ut som en litt tørr blomst hvis du spør meg. Platecover. ok. MS word tok feil på cdcover og rett på cdkover Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Det norske ordet er "omslag", eller diverse andre synonymer. Edit: altså Plateomslag "Cover" kan brukes, i motsetning til "kover" Endret 24. april 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 1. Sån ting som er utenpå CDer og DVDer heter det kover eller cover på norsk?(Tror det er kover) 2. Jeg skal lage en hjemmeside med CD/DVD er og CD/DVD kover/Cover. Altså bilde av CDen og DVDen til såill og filmer pluss koveret/coveret Hva bør siden het? altså www.NAVN.tk da Skal du bare lage en side med bilder av cd/dvdcover? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 1. Sån ting som er utenpå CDer og DVDer heter det kover eller cover på norsk?(Tror det er kover) 2. Jeg skal lage en hjemmeside med CD/DVD er og CD/DVD kover/Cover. Altså bilde av CDen og DVDen til såill og filmer pluss koveret/coveret Hva bør siden het? altså www.NAVN.tk da Skal du bare lage en side med bilder av cd/dvdcover? ja Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Det norske ordet er "omslag", eller diverse andre synonymer. Det heter omslag, men jeg tviler på at ''omslag'' blir brukt mer enn ''cover''. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Det er jo copyright på platecovere. Menmen, vet ikke helt jeg. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 /[etallica' date=24/04/2005 : 10:32] Det norske ordet er "omslag", eller diverse andre synonymer. Det heter omslag, men jeg tviler på at ''omslag'' blir brukt mer enn ''cover''. ok Høres www.CDogDVDcover.tk greit ut? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 /[etallica' date=24/04/2005 : 10:32] Det norske ordet er "omslag", eller diverse andre synonymer. Det heter omslag, men jeg tviler på at ''omslag'' blir brukt mer enn ''cover''. ok Høres www.CDogDVDcover.tk greit ut? Jeg har ingen problemer med navnet Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Lite spørsmål: Er det ikke copyright på covere? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 /[etallica' date=24/04/2005 : 10:38] /[etallica' date=24/04/2005 : 10:32] Det norske ordet er "omslag", eller diverse andre synonymer. Det heter omslag, men jeg tviler på at ''omslag'' blir brukt mer enn ''cover''. ok Høres www.CDogDVDcover.tk greit ut? Jeg har ingen problemer med navnet ok da blir det det Lenke til kommentar
paroa Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Lite spørsmål:Er det ikke copyright på covere? Tror det er det Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Lite spørsmål:Er det ikke copyright på covere? Tror det er det samma det skal bare linke til bildene Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Her er logoen: Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 Lite spørsmål:Er det ikke copyright på covere? Tror det er det samma det skal bare linke til bildene uansett så har filmweb.no brukt bilde av covere uten å få bot Lenke til kommentar
lugah Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 er ikke filmweb samarbeidspartnere med de forksjellige selskapene? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 er ikke filmweb samarbeidspartnere med de forksjellige selskapene? harke peiling, men i kina selger de cover på gata Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 er ikke filmweb samarbeidspartnere med de forksjellige selskapene? harke peiling, men i kina selger de cover på gata At de gjør det i Kina betyr ikke at du ikke får problemer... CD/DVD-cover er en del av "CD-produktet" og dermed lovbeskyttet på samme måte som musikken. M.a.o gjøre det tilgjengelig for andre på internett er ikke nødvendigvis en god idé (iallfall ikke i Norge). Og siden det allerede finnes en drøss slike sider, så er det kanskje en ide å spørre seg om det er verdt bryet... http://www.cd-covers.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå