tunheim Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Er det mulig å tunnelere Firewire / Ilink / IEEE 1394 over trådlaust lokalnettverk / WLAN / Wi-Fi / IEEE 802.11? Synspunkter, ideer, tanker, pekere og teorier mottas med takk. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Er det mulig å tunnelere Firewire / Ilink / IEEE 1394 over trådlaust lokalnettverk / WLAN / Wi-Fi / IEEE 802.11? Synspunkter, ideer, tanker, pekere og teorier mottas med takk. Du virker jo åpen for alt! Da spør jeg, hvorfor skal du gjøre dette? Lenke til kommentar
tunheim Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Da spør jeg, hvorfor skal du gjøre dette? Fordi jeg ønsker å koble til en firewire-enhet (fks. kamera, tv, stereo) uten at den behover være inntil pc-en min. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Da spør jeg, hvorfor skal du gjøre dette? Fordi jeg ønsker å koble til en firewire-enhet (fks. kamera, tv, stereo) uten at den behover være inntil pc-en min. Kunnskapen min er ikke helt på topp men: Så du skal koble den til på en annen maskin mener du? For at du så skal få kontakt med "tingen" ov Wlan? Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Komplett har eksterne disker med wlan Lenke til kommentar
tunheim Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Så du skal koble den til på en annen maskin mener du?For at du så skal få kontakt med "tingen" ov Wlan? Prinsippielt, ja. Koblinga vil bli noe sånt som: PC1 ---wlan--- PC2 ---firwire--- Dings Så er tanken å kjøre et lag med programvare mellom PC1 og PC2 slik at det for PC1 virker som om Dingsen, som egentlig er plugga i PC2, er plugga i PC1. Lenke til kommentar
tunheim Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Komplett har eksterne disker med wlan Ikke heelt det eg tenkte på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå