AntifA Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Har hatt problemer med cd driven en stund nå, og har rett og slett ikke peiling på hva det kan være. Hver eneste gang jeg skal legge inn noe få jeg blåskjerm, med ei feilmelding jeg ikke skjønner. Medal of Honor måtte prøvde jeg å legge inn ca 15 ganger før jeg endelig fikk det til å funke. Det er 15 reboots, og utrolig irriterende. Som regel er det en feilmelding med masse tall +"not_less_or_equal" eller "NFTS_filesystem" (Om det har noen betydning. :smile:) Noen som vet hva dette kan skyldes? Dårlige cd'er er det jeg trodde først da jeg måtte legge inn moh 15 ganger, men når jeg tok den opp til en kompis funka alt på første forsøket uten noe problemer. Dessuten har jeg prøvd å innstallere både warcraft 3 og Norman antivirus, og de cd'ene var prikkfrie. En kompis av meg mener det kan være et virus, siden han har hatt samme problemet selv en gang. Det virker også litt rart, for jeg lasta ned Mcafee antivirus, og den fant ingenting. Noen som har noen ideer? thx Lenke til kommentar
AntifA Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2002 Glemte å si at det er en sony 40x cd-rom jeg har. Det er vel ikke verdens mest annerkjente merke, men helt prikkfrie plater burde det vel likevel klare å lese? :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 AntifA Skriv ned feil mellingen du for, så kan du prøve å søke etter svar på google.com. Kjetil Lenke til kommentar
AntifA Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2002 Jepp skreiv ned feilmeldingen jeg fikk nå sist når jeg prøvde å legge inn warcraft3. Det kom bad_pool_mapper Søkte på google.com, og fant noen forklaringer. Det hadde visst med noe minnetilgang eller noe sånt å gjøre. Det sto at det var et velkjent problem med win2000 pro, men det sto ingenting om cd-rom. Bare at det kunne skje ved bruk av printere osv. Løsninga var visst i å laste ned siste servicepack. Må man laste ned 1'ern før man kan laste ned 2'ern da? :smile: Fikk forresten lagt inn warcraft 3 idag, men det var 6. gangen jeg prøvde. I tillegg kan jeg ikke spille det med cd. Jeg måtte laste ned en no-cd crack, og det måtte jeg forresten med moh også. Tydelig at noe er i ulage.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Quote: AntifA skrev (2002-07-09 00:54):Jepp skreiv ned feilmeldingen jeg fikk nå sist når jeg prøvde å legge inn warcraft3. Det kom bad_pool_mapper Søkte på google.com, og fant noen forklaringer. Det hadde visst med noe minnetilgang eller noe sånt å gjøre. Det sto at det var et velkjent problem med win2000 pro, men det sto ingenting om cd-rom. Bare at det kunne skje ved bruk av printere osv. Løsninga var visst i å laste ned siste servicepack. Må man laste ned 1'ern før man kan laste ned 2'ern da? :smile: Nei du trenger ikke 1 først. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Vi kjøpte sånne sony CD-rommer på jobben, tilslutt måtte vi bare bytte dem ut fordi de rett og slett ikke funka. Det er ikke sikkert det er snakk om samme modell som din her, men sony er ikke helt bra på CD-rom fronten. Prøv med han buddien din sin CD-rom på din maskin da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå