Skagen Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Hei. For en stund siden kjøpte jeg enda en skjerm for dual-screen, og begge skjermene er identiske og oppsettet fungerer forsåvidt svært godt. Men de siste dagene har jeg oppdaget at bildet på den ene skjermen plutselig får kraftige spasmer og hopper litt rundt. Noen som har hatt erfaringer med noe lignende, og evt. vet hva som kan skape dette? Edit: Skjermen(e) er Samsung SyncMaster 957P Endret 24. april 2005 av skag1 Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 magnetisme eller stråling? ikke klin de inntil hverandre, og pass på at du ike har høyttaler i nærheten.... se om det hjelper.... crt er ikke egnet for dual på samme måte som lcd Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 De står ikke helt intill hverandre, også er de litt vinklet slik at jeg kan se rett på hver skjerm bare ved å snu hodet. Har prøvet degauss på den med spasmer, men det hjalp lite. Men spasmene kommer og går. Er flere timer siden sist den hadde spasmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå