tunheim Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Prøver å finne en firewire-kontroller på pci/mini-pci-kort. Desverre er kabinettet slik at jeg ikke har plass for å sette inn et pci-kort med eksterne utganger. Trenger derfor et kort med utelukkende interne utganger. Noen som har vært borti det? Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Er redd for at du blir nødt til å skifte hovedkort for å få det til, et med innebygd firewire. Lenke til kommentar
tunheim Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Er redd for at du blir nødt til å skifte hovedkort for å få det til, et med innebygd firewire. Veit det går ann å få kjøpt pci-kort med ekstern og intern firewire. Vurderer om eg bare kan dra fram kniven og kappe av den eksterne biten... Kanskje det kan gå? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) komplett har vel noen kort med en intern og to eksterne :/ er vel bare å la de eksterne ende i en vegg billigste http://komplett.no/k/ki.asp?sku=110513&cks=PRL en inn og to ut Endret 30. april 2005 av Admin'c Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 du var vist før meg, er bare å kappe i vei, men det greieste er vel å beholde dem og i stedet for ta av metallplaten man skrur fast i kabinettet (skal gå med tang, gjorde det nettopp) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå