chma Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Har prøvd å søke/lese, men ble ikke mye klokere enn jeg var... Skal ha meg pda med gps. Spørsmålet er bare hvilken og hvordan løsning. Er litt usikker på om jeg skal se etter en med innebygget gps eller gå for en uten å kjøpe en nav. pakke til en hvilkensomhelst pda. Bilfeste som holder den godt fast må være mulig å få tak i. Må og kunne "rive" den ut av ladern og ta den med ut når jeg må løpe...er ikke alltid jeg får med bilen hele veien, derfor er vel gps som henger å slenger i kabel uaktuellt. Er og viktig at den er nøyaktig og ikke er for treig selv når det går inne i bygatene i oslo. Må være Pocket PC å ha bluetooth innebygget. Trenger to forslag, en økonomisk og en money no subject pluss gjerne noen erfaringer. Om noen lurer på bruksområdet så er det blant annet å unngå å loke rundt området hvor dagbladet fikk bilder...og vi aldri fant stedet...FAEN! Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Har brukt Dell x50v + holus + tomtom en stund nå, både i norge og i utlandet. Funker smertefritt. Bruker storsett bare stemmestyringen, da det er litt "farlig" å følge med på skjermen. Har funnet svært få feil i tomtom, eneste er at den er veldig glad i å velge motorveier som raskeste vei :-) Tidligere brukte jeg Dellx5 med en seriell GPS, funket også greit dersom den kun skal brukes i bil (noe du ikke skulle da...) Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Ja, må si meg enig i at TomTom kanskje er av det beste man får av bilnavigasjon med full dekning i Norge.. Jeg er ihvertfall toppers fornøyd.. Bruker tomtom 3, sammen med en Ipaq h5450 og bluetooth GPS mottaker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå