dobbelmann Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Reklamasjon har vel ingenting med dette å gjøre. Dersom ikke coveret lar seg fjerne og erstatte, altså er byttbart, så vil vel alle rettigheter forsvinne som dugg for solen dersom du begynner med hjemme-operasjoner. Crazysteps har helt rett han. Du mister ingen reklamasjonsrettigheter så lenge operasjonen du utfører ikke ødelegger telefonen din. Og skulle du f.eks ødelegge skjermen mens du pirket inni der og tastene senere slutter å fungere, har du fremdeles krav på å få tastene reparert uten kostnad. Garantien blir borte, men hvem trenger egentlig den? Vel, det jeg skulle fram til er at dersom du åpner telefonen din så mister du reklamasjonsretten dersom du ødelegger. Du kan med andre ord ikke åpne telefonen, ødelegge skjerm og taster, og så kreve reklamasjon. Hvis det derimot går bra så er det vel heller ingen sak. Ergo, du gjør det på eget ansvar. Hvis jeg fikk det forrige innlegget til å se ut som noe annet, så er det bare å se bortifra det, enkelt og greit. Endret 26. april 2005 av dobbelmann Lenke til kommentar
mphones Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Går greit å fjerne støv. Skrudde opp 3230'n i dag jeg, og fjerna det støvet som var der (ikke så mye, men litt). Hadde ingen problemer, så sant du har telefon verktøy.... Endret 27. april 2005 av mphones Lenke til kommentar
Reserve Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Reklamasjon har vel ingenting med dette å gjøre. Dersom ikke coveret lar seg fjerne og erstatte, altså er byttbart, så vil vel alle rettigheter forsvinne som dugg for solen dersom du begynner med hjemme-operasjoner. Crazysteps har helt rett han. Du mister ingen reklamasjonsrettigheter så lenge operasjonen du utfører ikke ødelegger telefonen din. Og skulle du f.eks ødelegge skjermen mens du pirket inni der og tastene senere slutter å fungere, har du fremdeles krav på å få tastene reparert uten kostnad. Garantien blir borte, men hvem trenger egentlig den? Vel, det jeg skulle fram til er at dersom du åpner telefonen din så mister du reklamasjonsretten dersom du ødelegger. Du kan med andre ord ikke åpne telefonen, ødelegge skjerm og taster, og så kreve reklamasjon. Hvis det derimot går bra så er det vel heller ingen sak. Ergo, du gjør det på eget ansvar. Hvis jeg fikk det forrige innlegget til å se ut som noe annet, så er det bare å se bortifra det, enkelt og greit. ja, da blir det mer riktig. Eneste du mister ved å åpne telefonen er garantien, som 99,9% aldri har bruk for allikevel. reklamasjonsretten er upåvirket. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Går greit å fjerne støv. Skrudde opp 3230'n i dag jeg, og fjerna det støvet som var der (ikke så mye, men litt). Hadde ingen problemer, så sant du har telefon verktøy.... Hva med å lage en liten guide med bilder hvis du gidder? Da gjør det lettere for oss andre. Lenke til kommentar
mphones Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Går greit å fjerne støv. Skrudde opp 3230'n i dag jeg, og fjerna det støvet som var der (ikke så mye, men litt). Hadde ingen problemer, så sant du har telefon verktøy.... Hva med å lage en liten guide med bilder hvis du gidder? Da gjør det lettere for oss andre. Kan se om jeg får tid i morgen, men kan desverre ikke si noe sikkert! Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Er det noen andre her som har gjort som mphones, nemlig det å skru opp telefon for å fjerne støv? Er det bare to skruer som skal fjernes på baksiden, eller er det flere som ikke er synlige? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Bare skru og dytte, standardprosedyre nesten. Lenke til kommentar
mphones Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Bare skru og dytte, standardprosedyre nesten. Er nok ikke det, er 4 skruer som må løsnes. Jeg har laget en liten "guide" på hvordan det gjøres. (Skry hvis det er litt dårlige bilder, glemte å sette på "næremotiv" ) Trinn en: [/img] Trinn to: Trinn tre: Trinn fire: Håper dette løser problemet deres (PÅ EGET ANNSVAR) Endret 4. mai 2005 av mphones Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 er det noen som vet hvordan man tar av front dekslet på K700i? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 er det noen som vet hvordan man tar av front dekslet på K700i? Med en hendig hånd og litt tålmodighet skal det nok gå Jeg som ikke har noen av delene, brakk hele shiten... Husk at det sitter en sort tape under som holder displayet på plass, den er jævlig hard å løsne. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Tusen takk for guiden mphones! Det var ganske tydelig at det ikke var standard prosedyre å fjerne deksel. Vår kjære moderator tok visst feil ja. Jeg nevnte dette, men han måtte redigere innlegget mitt. Jeg har _ikke_ gjort noe galt, så kutt ut med redigering av innleggene mine. Han sletta også et innlegg av meg som faktisk var ganske relevant for emnet. Og neste gang så gi meg en _god_ forklaring på hvorfor du redigerer innleggene mine. Nå er jeg lei tullet ditt! Endret 6. mai 2005 av MrBlueJack Lenke til kommentar
kvedno Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Hvordan opner jeg topplokket? Lenke til kommentar
mphones Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hvordan opner jeg topplokket? du må bare få neglen under sprekken og dra den mot kanten.... da skal den "poppe" av klipsene...... Lenke til kommentar
kvedno Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Hva verktøy må jeg ha for å løsne skruene? Og hvor fåt jeg tak i det? Endret 10. mai 2005 av kvedno Lenke til kommentar
chzx88 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Hmm.. Jeg husker ikke helt va dette skrujerne heter men du får nåkk kjøpt d på butikker med verktøy Jeg har sånn skru jern til mobilen å prøvde å rense min 3230 som de ble vist på bildene. å det funket helt fint! så takk før bruksanvisningen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå