Gå til innhold

Fjerning av støv under skjermen..

Anbefalte innlegg

Reklamasjon har vel ingenting med dette å gjøre. Dersom ikke coveret lar seg fjerne og erstatte, altså er byttbart, så vil vel alle rettigheter forsvinne som dugg for solen dersom du begynner med hjemme-operasjoner.

Crazysteps har helt rett han.

Du mister ingen reklamasjonsrettigheter så lenge operasjonen du utfører ikke ødelegger telefonen din.

Og skulle du f.eks ødelegge skjermen mens du pirket inni der og tastene senere slutter å fungere, har du fremdeles krav på å få tastene reparert uten kostnad.

Garantien blir borte, men hvem trenger egentlig den?

Vel, det jeg skulle fram til er at dersom du åpner telefonen din så mister du reklamasjonsretten dersom du ødelegger. Du kan med andre ord ikke åpne telefonen, ødelegge skjerm og taster, og så kreve reklamasjon. Hvis det derimot går bra så er det vel heller ingen sak.

Ergo, du gjør det på eget ansvar.

Hvis jeg fikk det forrige innlegget til å se ut som noe annet, så er det bare å se bortifra det, enkelt og greit.

Endret av dobbelmann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Reklamasjon har vel ingenting med dette å gjøre. Dersom ikke coveret lar seg fjerne og erstatte, altså er byttbart, så vil vel alle rettigheter forsvinne som dugg for solen dersom du begynner med hjemme-operasjoner.

Crazysteps har helt rett han.

Du mister ingen reklamasjonsrettigheter så lenge operasjonen du utfører ikke ødelegger telefonen din.

Og skulle du f.eks ødelegge skjermen mens du pirket inni der og tastene senere slutter å fungere, har du fremdeles krav på å få tastene reparert uten kostnad.

Garantien blir borte, men hvem trenger egentlig den?

Vel, det jeg skulle fram til er at dersom du åpner telefonen din så mister du reklamasjonsretten dersom du ødelegger. Du kan med andre ord ikke åpne telefonen, ødelegge skjerm og taster, og så kreve reklamasjon. Hvis det derimot går bra så er det vel heller ingen sak.

Ergo, du gjør det på eget ansvar.

Hvis jeg fikk det forrige innlegget til å se ut som noe annet, så er det bare å se bortifra det, enkelt og greit.

ja, da blir det mer riktig.

Eneste du mister ved å åpne telefonen er garantien, som 99,9% aldri har bruk for allikevel.

reklamasjonsretten er upåvirket.

Lenke til kommentar
Går greit å fjerne støv. Skrudde opp 3230'n i dag jeg, og fjerna det støvet som var der (ikke så mye, men litt). Hadde ingen problemer, så sant du har telefon verktøy.... :)

Hva med å lage en liten guide med bilder hvis du gidder? Da gjør det lettere for oss andre.

Lenke til kommentar
Går greit å fjerne støv. Skrudde opp 3230'n i dag jeg, og fjerna det støvet som var der (ikke så mye, men litt). Hadde ingen problemer, så sant du har telefon verktøy....  :)

Hva med å lage en liten guide med bilder hvis du gidder? Da gjør det lettere for oss andre.

Kan se om jeg får tid i morgen, men kan desverre ikke si noe sikkert! :)

Lenke til kommentar
Bare skru og dytte, standardprosedyre nesten.

Er nok ikke det, er 4 skruer som må løsnes. Jeg har laget en liten "guide" på hvordan det gjøres. (Skry hvis det er litt dårlige bilder, glemte å sette på "næremotiv" :p )

Trinn en:

stvfjerning1av4jpg3mp.jpg[/img]

Trinn to:

stvfjerning2av4jpg3kz.jpg

Trinn tre:

stvfjerning3av4jpg3zs.jpg

Trinn fire:

stvfjerning4av4jpg8ha.jpg

Håper dette løser problemet deres :)

(PÅ EGET ANNSVAR)

Endret av mphones
Lenke til kommentar
er det noen som vet hvordan man tar av front dekslet på K700i?

Med en hendig hånd og litt tålmodighet skal det nok gå ;)

Jeg som ikke har noen av delene, brakk hele shiten... Husk at det sitter en sort tape under som holder displayet på plass, den er jævlig hard å løsne.

Lenke til kommentar

Tusen takk for guiden mphones!

Det var ganske tydelig at det ikke var standard prosedyre å fjerne deksel. Vår kjære moderator tok visst feil ja. Jeg nevnte dette, men han måtte redigere innlegget mitt. Jeg har _ikke_ gjort noe galt, så kutt ut med redigering av innleggene mine. Han sletta også et innlegg av meg som faktisk var ganske relevant for emnet. Og neste gang så gi meg en _god_ forklaring på hvorfor du redigerer innleggene mine. Nå er jeg lei tullet ditt!

Endret av MrBlueJack
Lenke til kommentar

Hmm.. Jeg husker ikke helt va dette skrujerne heter :p men du får nåkk kjøpt d på butikker med verktøy :thumbup: Jeg har sånn skru jern til mobilen å prøvde å rense min 3230 som de ble vist på bildene. å det funket helt fint! så takk før bruksanvisningen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...