Breiker Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Sånn ser det ut akkurat nå.. litt rar plassering på høyttalere og dvdskap men skal fikses En av bakhøyttalerne. Se hvit men skjev kabel Tok ingen bilder før jeg monterte sammen lerretet. Deilig lerret. Grey Projektoren i eske Dama likte den grunnet at den var hvit. som veggene. Moro. Flere bilder kommer i morgen Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 søtt! Ser veldig bra ut dette Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 jada.. ser veldig bra ut.. eller SÅ bra ut. kom hjem fra jobb. snakket litt med dama. så litt på tv og skulle skru på pj. gikk og satt meg på gulvet med manualen til forsterkern og hørte en smell bak meg. snur meg og ser 3 lysglimt fra pj ( ikke pæra ) pluss et tilhørende smell. etter det har pj vært dau Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 jada.. ser veldig bra ut.. eller SÅ bra ut. kom hjem fra jobb. snakket litt med dama. så litt på tv og skulle skru på pj. gikk og satt meg på gulvet med manualen til forsterkern og hørte en smell bak meg. snur meg og ser 3 lysglimt fra pj ( ikke pæra ) pluss et tilhørende smell. etter det har pj vært dau 6283946[/snapback] Falt den i bakken? Får vel det igjen på reklamasjon, hvis du ikke gjorde noe da... Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 falt ikke i bakken. bare skrudde den på.. smalt inni pj.. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Da er projektor og forsteker levert inn til service. Projektoren er levert inn for å få fikset den helt. Forsterkern er levert inn for å fikse opp noe de glemte på service.. Galvanisk skilletrafo er genialt folkens. LØP OG KJØP! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Mmmmh, projektoren såg ut som ein lekker sak, 2 års lampegaranti er jo kos Lerretet ser også veldig pent ut, gled deg til du får PJen oppe å gå, overgangen frå 28" TV til 90" med PJ kan ikkje beskrivast som anna enn fantastisk, ein HiFi-opplevelse av dei sjeldne etter min meining. Når du i tillegg har eit bra lydanlegg frå før blir det ikkje akkurat noko dårlegare opplevelse. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 hehe.. gleder meg som en unge.. tar 1 uke med pj og ca 3 dager med forsterker. Har fått bruke pj flere ganger. så jo film dagen før pj gikk til skauen Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 DA var hjemmekinoen lagt ut på minhjemmekino. Take a look and rate: http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/Breiker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå