Gå til innhold

Marantz SR7500 + pj *OPPDATERT*


Anbefalte innlegg

DSC04009.JPG

Sånn ser det ut akkurat nå.. litt rar plassering på høyttalere og dvdskap men skal fikses

 

DSC04011.JPG

En av bakhøyttalerne. Se hvit men skjev kabel

 

DSC04007.JPG

Tok ingen bilder før jeg monterte sammen lerretet.

 

DSC04012.JPG

Deilig lerret. Grey

 

DSC04013.JPG

Projektoren i eske

 

DSC04014.JPG

Dama likte den grunnet at den var hvit. som veggene.

 

DSC04015.JPG

Moro.

 

Flere bilder kommer i morgen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jada.. ser veldig bra ut.. eller SÅ bra ut. kom hjem fra jobb. snakket litt med dama. så litt på tv og skulle skru på pj. gikk og satt meg på gulvet med manualen til forsterkern og hørte en smell bak meg. snur meg og ser 3 lysglimt fra pj ( ikke pæra ) pluss et tilhørende smell. etter det har pj vært dau

Lenke til kommentar
jada.. ser veldig bra ut.. eller SÅ bra ut. kom hjem fra jobb. snakket litt med dama. så litt på tv og skulle skru på pj. gikk og satt meg på gulvet med manualen til forsterkern og hørte en smell bak meg. snur meg og ser 3 lysglimt fra pj ( ikke pæra ) pluss et tilhørende smell. etter det har pj vært dau

6283946[/snapback]

Falt den i bakken? Får vel det igjen på reklamasjon, hvis du ikke gjorde noe da...

Lenke til kommentar

Mmmmh, projektoren såg ut som ein lekker sak, 2 års lampegaranti er jo kos :wee:

Lerretet ser også veldig pent ut, gled deg til du får PJen oppe å gå, overgangen frå 28" TV til 90" med PJ kan ikkje beskrivast som anna enn fantastisk, ein HiFi-opplevelse av dei sjeldne etter min meining. Når du i tillegg har eit bra lydanlegg frå før blir det ikkje akkurat noko dårlegare opplevelse.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...