thlangva Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 hva er forskjellen på adobe premiere pro og adobe premiere elements? og hva er best for en nybeggynner? Lenke til kommentar
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Det er helt utrolig hva man kan lære ved så ta en titt på produsentens website... http://www.adobe.com/motion/main.html Og hvis du setter igang de små grå, så klarer du nok å knekke "koden" som Adobe har brukt i navnene på de to produktene du nevnte... Pro = Professional ... Elements = inneholder kun visse deler av Premiere M.a.o, er du helt fersk i videoredigering burde du starte med Elements Lenke til kommentar
andm Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Med tanke på prisforskjellene, og mange av Pro-versjonens funksjoner du betaler for, men helt sikkert aldri kommer til å bruke, så vil det være klokt å kjøpe Premiere Elements. Last ned en prøveversjon av begge, og se om du faktisk finner noen betydlige forskjeller du eventuelt ville betalt ekstra mye penger for. Lenke til kommentar
thlangva Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 ok takk. har premiere pro så holder meg til det;) men fins det noen pluggin's til deg.. helst noen som er gratis, men dere kan godt skrive noen som koster penger også så får jeg se hva jeg gjør Lenke til kommentar
andm Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Hvis du allerede har Pro-versjonen, er det ingen nøvendighet for å kjøpe Elements-versjonen, selvsagt. Hva slags "plug-ins" er det du tenker på da? Til hvilke formål? Lenke til kommentar
thlangva Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 jeg kan ikke så mye om dette her.. men noen som er greie og ha til vanlig bruk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå