Jokka Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg har tråløst netverk. Hvordan kobler jeg opp min 160 gb ekstern harddisk ? Er jo veldig kjekt at alle som er på nettet kan legge inn der : Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Tror nok ikke det er mulig gitt. Men du kan koble den til en PC og sette opp den PC-en som en filserver. Trenger ikke så fancy PC til det. Lenke til kommentar
Jokka Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Jeh har hørt en annen koblet sin ekstern mot deres trålse router.. så trodde det skulle være mulig :S Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Tror ikke det gitt. Har aldri hørt om rutere med harddiskkontrollere eller USB-kontrollere innebyd... Lenke til kommentar
spetter Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 det finnes eksterne harddisker med innebygd nettverksport. hvis jeg ikke husker rett så har maxtor en slik en Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Det finnes Ekstern disker med Wlan innebygd. Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 ...det finnes ogsaa routere med innebygd USB port(er) Asus har bla. en modell (WL-500g tror jeg den heter, er vel ogsaa en ny modell av den paa markedet naa), men det skal vist nok vaere noe troeblete og overfoeringshastighet skal vist vare noe lavere enn vanlig. Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Kansje si hvilken harddisk det gjeller? blir lettere å hjelpe da. Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 ...det finnes ogsaa routere med innebygd USB port(er) Asus har bla. en modell (WL-500g tror jeg den heter, er vel ogsaa en ny modell av den paa markedet naa), men det skal vist nok vaere noe troeblete og overfoeringshastighet skal vist vare noe lavere enn vanlig. Det stemmer at ASUS WL-500g har en slik funksjon. Jeg har denne boksen og har lenge tenkt på å koble det sammen slik trådstarter ønsker. Har ikke gjort så mye research, men så på settingene til boksen at det gikk an å sette opp en FTPserver på den (og regner da med at den må bruke usb for å få diskplass). I tillegg finnes det MASSE FW og SW upgrades for WL-500g som gjør at du kan bruke den til altmulig rart *Tronaldo* Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307054&cks=PRL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå