Shadow Torrent Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Går det an at jeg bruker forskjellige Ram brikker, For eks: vis jeg har en PC3200 ram brikke og to PC2700 brikker, virker det da? *** Moderatoredit: Tråden ble opprinnelig stengt på grunn av dårlig emnefelt, men jeg åpned den igjen da jeg så at trådstarter var såpass ny her i forumet. Velkommen til forumet (vil jo ikke skremme unna nye folk) Jeg nøyde meg derfor med å endre emnefeltet til noe bedre så det stemmer over ens med retningslinjene i forumet. (Gammel tittel var "Går dette an?") PS. Til trådstarter: Det er lurt å lese gjennom retningslinjene og nettiketten. Det vil gjøre deg til en bedre forumbruker. Endret 24. april 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
moray Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Det kan og vil nok sikkert gå bra, men du vil nok ikke få høyere hastighet enn PC2700 brikken. Hvis du vil ha mer konkret svar må du ut med specs på hovedkortet og brikkene. Lenke til kommentar
Shadow Torrent Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 hvor mye treigere er PC2700 i forhånd til PC3200 ?? Lenke til kommentar
moray Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 3200 = 400 MHz FSB 2700 = 333 MHz FSB Resten blir prosentregning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå