Dimitrij Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Har lenge stått på den offisielle siden at mesteparten av albumet allerede er spilt inn, men at det forsatt legges på vokal og arrangementer. Noen som vet noe mer om når det kommer ut og hvordan tror dere albumet kommer til å være? Jeg tror personlig at albumet kommer til å bli knall, med tanke på de to smakebitene Milano og Göng som de har spilt live. Det høres ut som folket er på vei inn i et mer melodisk landskap i forhold til () (som forøvrig var en fantastisk men noe ujevn plate). Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Lyst på nytt Sigur Rós album nå! Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 De skal ut på turne i juli, så da slippes sikkert albumet litt før det. Det står ikke noe nærmere info på hjemmesida deres. Har forsåvidt store forventninger til den nye skiva, håper og tror det blir bra. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Den nye plata har nå offisiell slipp den 12. sept. Har allerede hørt et par sanger, tror denne plata må sive inn litt før den blir like bra som de andre... Lenke til kommentar
haarod Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hvis du liker Sigur Ros så bør dere sjekke ut The Album leaf. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Bare sånn for å nevne det så kommer Sigur Rós til Norge den 2. november (Oslo Konserthus) Guess who's going! Lenke til kommentar
karpov Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) De spiller i Olso 2. november! Bare å glede seg:) Så de i glasgow i juli og det var helt sykt bra! Beste konserten jeg har opplevd:) Forresten:) Hvis noen har lyst kan de sjekke ut min musikk på www.rost-music.tk og si hva dere syns!? Endret 2. september 2005 av karpov Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 De spiller i Olso 2. november!Bare å glede seg:) Så de i glasgow i juli og det var helt sykt bra! Beste konserten jeg har opplevd:) Forresten:) Hvis noen har lyst kan de sjekke ut min musikk på www.rost-music.tk og si hva dere syns!? Spesiell musikk du har, men jeg liker det Lenke til kommentar
arianar Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Bare sånn for å nevne det så kommer Sigur Rós til Norge den 2. november (Oslo Konserthus) Guess who's going! !! Det der er bursdagen min! MÅ FÅ BILLETTER! Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 har virkelig falt for albumet takk, hadde store forhåpninger etter de to forrige, heldigvis ble jeg ikke skuffet. var på konserten på roskilde 2003. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Billetter er bestilt, og plata er kjøpt Fantastisk plate Trengte litt lenger tid enn de andre, men er storfornøyd Lenke til kommentar
haarod Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Nei! Hvordan kunne jeg gå glipp av dette? Haha, glemte å se på datoen jeg. Endret 4. november 2008 av haarod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå