Newt32 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Hey! Jeg ramlet over et lite video klipp på Big-Boys.com her om dagen. Det er vel en kis som gjør et serriøst angrep? Jeg har aldrig spillt WoW, men har spillt WC3, og av det har jeg lært at skaden du tar "popper" opp over hodene til folk... World of Worcraft Explotion Viste ikke om denne var postet før. Endret 24. april 2005 av Newt32 Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) ..og jeg som klikket på emnet pga trodde det var en filmsnutt om no gjengoppgjør eller slikt med kraftige angrep ...men så snakker du om WoW..litt skuffet men pytt pytt.. EDIT: og NEI, jeg så ikke hvor denne var postet FØR nå.. Endret 23. april 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Det som skjedde der var en bug som var i betaen. Pet'en hans hadde fått en debuff av Geddon i MoltenCore - som gjør deg om til en bombe. Når pet'en fikk den hadde han dismissa petten. Når han da tok den fram i IF og tiden på bomba gikk ut, fikk alle den smellen. Er retta på nå, så går ikke lenger Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Var ikke en bug, men Blizzard fjerna det slik at pet fikk bort den debuffen om man dismissa. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 når han gjorde det så fikk han en 3 dagers ferie av blizzard. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Var ikke en bug, men Blizzard fjerna det slik at pet fikk bort den debuffen om man dismissa. Nei, men den cursen funker bare innenfor Molten Core nå... Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 den videoen er gammel Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 den videoen er gammel Sier seg selv når den er fra betaen. Lenke til kommentar
purpledonkey Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Den er ikke fra betaen, men den er gammel, ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå